Combivoordeel "opnemen" stuk

• 11 januari 2018
  • 9 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1
Zojuist komt mijn vrouw erachter dat we niet meer bij onze opgenomen programma's kunnen, de optie is uit het menu verdwenen. Dus even snel de Telfort helpdesk gebeld en die gaven aan dat er op dit moment een groter probleem is met "Combi-voordeel" en dat ze er mee bezig zijn om het op te lossen.

Uiteraard ook de vraag gesteld hoe het zit met mijn opnames en geplande opnames, maar de dame aan de telefoon kon mij vertellen dat ik alles kwijt ben. Als ik het opnemen pakket gewoon had en niet als combivoordeel, was ik niks kwijt geweest, zelfs niet na een storing.

Lekker verhaal dit, ik neem een dienst af waar ik per maand een x bedrag betaal om programma's op te kunnen nemen en later terug te kunnen kijken, maar 1 storing en ik ben alles kwijt zonder mogelijkheid om het terug te halen.

Kunnen jullie bevestigen dat dit inderdaad het geval is?

Gr. Vincent

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik vind het een eigenaardig verhaal. Probeer eens de ontvanger opnieuw te starten. Of gaat het om een ontvanger met harde schijf die dus lokaal opslaat?
Reputatie 1
Thanks GJC, maar het is op alle ontvangens (alle 4) en ook op mijn mobiele devices is de optie compleet verdwenen. Als ik bij "mijn pakketten" kijk, is inderdaad het opnemen pakket niet meer actief. En ik weet zeker dat ik nog steeds "recht" heb op combivoordeel, aangezien ik precies 1 week geleden een 2e mobiele abonnement heb overgezet naar Telfort.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo MadVinnie, wat vervelend dat je problemen ervaart met opnemen. Ik wil dit graag verder voor je onderzoeken. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
@Stephen - Telfort, Thanks, profiel is bijgewerkt!
Hier precies hetzelfde. Alles opnieuw opgestart. Paar dagen gewacht, want ach je weet het niet.
Ook gebeld. Vriendelijk te woord gestaan. Maar geen idee hoe lang het nog gaat duren. Vreemd hoor.
Reputatie 1
Krijg nu een email dat mijn aanvraag voor combivoordeel in behandeling is en dat het binnen 24uur aan staat. De mail doet alsof ik een nieuwe combivoordeel klant ben, in plaats van dat het aangeeft dat het een storing is geweest die is opgelost.

Inderdaad, het staat inmiddels aan, maar alle films en series die ik al had opgenomen ben ik kwijt. Ik weet, "1st World problems" maar er zaten toch een aantal programma's tussen die ik met een reden had opgenomen, dus ik baal best enorm dat ik nu zoveel opnames kwijt ben.
Reputatie 8
Badge +16
@LGHNNijland, @MadVinnie,

Ik heb even het een en ander uitgezocht en er zijn inderdaad wat problemen met CombiVoordeel die wij aan het oplossen zijn. De opnames die jullie via CombiVoordeel hebben gedaan zijn hoogstwaarschijnlijk niet meer beschikbaar. De oplostijd is nog niet bekend. Zodra er meer informatie beschikbaar is zal ik deze delen in dit topic. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Hi Stephen,

Dank voor de reactie, zoals ik in mijn laatste bericht al aangaf werkt het inderdaad weer, maar ben ik wel alles kwijt wat ik als opname had staan en zaken die ik al ingepland had. Ik weet, "1st world problems", maar toch, je neemt dingen op en bewaart deze met een reden.

Aangezien het uiteindelijk weinig verschil maakt in daadwerkelijke kosten, kan ik mijn combivoordeel omzetten van opnemen pakket naar de 5 euro korting en dan zelf het opnemen pakket aanvragen (met behoud van huidige instellingen en opnames?? Dit zou (voor zover ik het begreep) in ieder geval een herhaling van dit specifieke probleem in de toekomst kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groet, Vincent
Reputatie 8
Badge +16
Aangezien het uiteindelijk weinig verschil maakt in daadwerkelijke kosten, kan ik mijn combivoordeel omzetten van opnemen pakket naar de 5 euro korting en dan zelf het opnemen pakket aanvragen (met behoud van huidige instellingen en opnames?? Dit zou (voor zover ik het begreep) in ieder geval een herhaling van dit specifieke probleem in de toekomst kunnen voorkomen.

Bedankt voor je begrip! Aangezien de problemen zich alleen voordoen met opnemen via CombiVoordeel dan kun je inderdaad het opnemen pakket aanvragen en CombiVoordeel wijzigen naar de factuurkorting.

Reageer