beantwoord

Combivoordeel (opnemen pakket)

• 29 april 2016
  • 1 reactie
  • 287 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,
Sinds dinsdag zijn wij overgestapt van glasvezel naar het nieuwe glasvezel. Er zou niks veranderen en alles zou gelijk blijven. Ook het Combivoordee zouden we meteen kunnen gebruiken.
Echter kan ik nu vanaf dinsdag niks meer opnemen met het combivoordeelpakket.

Gister gebeld voor de 2 e keer en ze zouden mij opnieuw aansluiten. Meteen kreeg ik een sms dat het afgesloten was. Vanmorgen kreeg ik een nieuwe aanmeld mail dat we weer combivoordeelpakket opnemen hadden. Tot mijn verbazing kan ik nu nog steeds niks opnemen en staat er niks tussen in de menuschermen.
Ook zou ik zelf pakketten kunnen aan en uitzetten, dit kan echter ook allemaal niet.

Jammer dat het zo lang duurt!
icon

Beste antwoord door Stephen 29 april 2016, 14:59

Hallo Suzan, wat fijn dat je bent overgestapt! Het is alleen jammer dat je nu even geen gebruik kunt maken van het opnemen pakket.
Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je uitzoeken hoe het zit.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Suzan, wat fijn dat je bent overgestapt! Het is alleen jammer dat je nu even geen gebruik kunt maken van het opnemen pakket.
Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je uitzoeken hoe het zit.