beantwoord

Combivoordeel op factuur niet goed

• 10 januari 2019
  • 6 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1
Ik doe het maar op deze manier aangezien ik op twitter totaal geen reactie krijg op mijn vraag.

Het volgende, ik zie op mijn factuur van Januari 1 combivoordeel te veel staan en toegepast wat volgens mij dus niet klopt!!. Ik heb zelf als combivoordeel 2x zoveel data en het plus pakket actief echter wordt op de factuur ook €5,00 factuurkorting toegepast dus dat zijn dus 2 combivoordelen. Niet dat het mij uitmaakt want dat scheelt mij elke maand €5,00 maar zo zit ik niet in elkaar vandaar dat ik het hier maar meld aangezien ik anders ik weet niet hoelang aan de telefoon moet hangen. heb er afbeeldingen bij gedaan zo dat het te zien is.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 januari 2019, 14:15

Hoi Ben_59, je geeft aan een driedubbele CombiVoordeel te krijgen. Dat is wel apart en het zou niet moeten. Je zou maar 2 voordelen moeten krijgen. Zou ik dit moeten aanpassen, dan moet ik ik het CombiVoordeel uit en weer aanzetten. Bij akkoord doe ik dit uiteraard graag. Maar liever niet. Ik zie dat de wijziging vorige keer ook niet helemaal soepel is verlopen.
Bekijk reactie

6 reacties

Geen slapende providers wakker maken 😈 netjes dat je het wel doet ook voor de klant gunstige fouten in het systeem moeten gemeld worden. Toch leuk een kadotje krijgen.
Dit is wat diverse klanten verwachten met het combineren per mobiel toestel een extra thuis voordeel.
Reputatie 8
Badge +17
Zolang het goed staat in je mijn telfort als combivoordeel het pluspakket dan heb jij je best gedaan en ik kan je zeggen dat ik dit wel eens vaker tegenkom
We starten bijvoorbeeld in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.
Uit dit Topic zometeen is dit een onbedoelde test in aanloop naar wat hier genoemd wordt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ben_59, je geeft aan een driedubbele CombiVoordeel te krijgen. Dat is wel apart en het zou niet moeten. Je zou maar 2 voordelen moeten krijgen. Zou ik dit moeten aanpassen, dan moet ik ik het CombiVoordeel uit en weer aanzetten. Bij akkoord doe ik dit uiteraard graag. Maar liever niet. Ik zie dat de wijziging vorige keer ook niet helemaal soepel is verlopen.
Reputatie 1
Hoi Bart,
Nou dan laat het maar zo want vorige keer heb ik al genoeg ellende daar mee gehad, dubbele data weg van mobiele abonnementen etc.
Lijkt mij niet zo moeilijk om die 5 euro korting te verwijderen. Maar goed ik heb het gemeld dus dat ik later geen ellende krijg om die 5 euro die elke maand eraf gaat van de factuur en dat ik na verloop van tijd die bedragen weer terug moet betalen.
Reputatie 8
Badge +11
Dan laten we het zo. 🙂 Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer