Combivoordeel of anders?

• 14 januari 2015
  • 17 reacties
  • 794 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond, ik overweeg om bij jullie 3 mobiele abbonementen voor 2 jaar voor mijn gezin op 1 adres af te sluiten ad 41 per maand. Bestaat er dan ook een combivoordeel of een ander voordeel.

17 reacties

Badge +2
Combivoordeel is extra voordeel gebaseerd op een combinatie van mobiele abonnementen en de alles-in-1 voor thuis. Zie ook www.Telfort.NL/combivoordeel

Moederbedrijf kpn biedt wel combinatie voordelen bij alleen het afnemen van meerdere mobiele abonnementen.
Badge +2
@vlinder3,

Fijn dat je overweegt 3 abonnementen bij ons af te sluiten. Heb je ook Internet & Interactieve TV van ons? Dan kun je profiteren van Combivoordeel en de mobiele bundels verdubbelen. (Let op, internetbundels zijn een vereiste bij de mobiele abonnementen). Houd je me op de hoogte?

Daphne
Combivoordeel bij Telfort, ik kan het woord niet meer horen! Ik zou je willen adviseren om geen klant te worden bij Telfort.
Onlangs mijn contract laten aanpassen/verlengen en sindsdien is Combivoordeel niet meer aan te krijgen. Zelf diverse pogingen gedaan en diverse keren contact gehad (ook met heel slecht Nederlands sprekende call-center medewerkers) niemand krijgt het aan. Ik voldoe aan alle voorwaarden maar toch lukt het niet........ook niet door Telfort medewerkers, te bizar voor woorden!!

Kortom waardeloos, rest mij alleen nog een gang naar de rechter wegens contractbreuk en wanprestaties. De service bij mijn vorige provider: Ziggo was echt vele malen beter!
Badge +2
@pvananen,

Geef mij de kans om het voor je op te lossen. Graag ontvang ik in een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer. Ik ga mijn uiterste best doen om het met jou goed te maken.

Daphne
Ondertussen........heeft mijn partner een toezegging van Telfort gekregen per telefoon: het zou geregeld worden en er zou een bevestiging komen.

Het wordt voorspelbaar: niks 😢
Laatste update:

Correctie factuur gehad voor het gemiste combivoordeel (factuurkorting) : Top!
Telfort heeft mij zelf weer aangemeld voor combivoordeel (factuurkorting) : Top!

En gelijk weer een automatische mail er overheen dat de aanmelding voor combivoordeel niet verwerkt kan worden : SLECHT!

Ik zie zoveel berichten over het niet goed gaan met het invoeren van combivoordeel, er zit structureel ergens iets echt niet goed. Het moet toch niet zo heel moeilijk zijn op te lossen. Even had ik goede hoop...........heel even maar.
Ik verwacht nu eigenlijk een aanbieding vanuit Telfort om het contract eerder te mogen ontbinden ZONDER extra kosten, dit voor zowel het alles in 1 pakket als de 2 mobiele telefoonnummers die bij Telfort lopen. Wij zijn het zat om hier keer op keer energie in te moeten steken. Afspraken zijn er om nagekomen te worden en als dat om één of ander onduidelijk manier niet lukt, is het beter om klanten kosteloos te laten gaan om verdere escalatie te voorkomen.......en geloof mij dat punt is nabij.........
Badge +2
@pvananen,

Ik begrijp dat je baalt van de laatst ontvangen mail, waarin staat aangegeven dat het voordeel niet kan worden verwerkt. Mijn collega zoekt uit of dit een automatisch verzonden e-mail is of dat er meer aan de hand is. Je wordt zo spoedig mogelijk opnieuw bericht. Mijn excuses voor deze verwarring.

Daphne
Vandaag een bevestigingsmail en bevestigings sms ontvangen dat combivoordeel geactiveerd is (dat hebben we begin deze maand ook al een keer ontvangen (toen was het ondanks de bevestiging ook niet gelukt) net zoals toen is het ook niet te zien op Mijn Telfort.nl Terwijl dat voor de wijzigingen en alle ellende dat wel zichtbaar was.......het is dus nog maar de vraag of het ook echt geregeld is of dat we weer terug zijn waar alle ellende begonnen is.........
Nog steeds niet zichtbaar op Mijn Telfort, in lijn der verwachting. Wederom niet ingegaan binnen 24 uur. Ik wil nu echt kosteloze ontbinding van het alles in 1 pakket en de twee mobiele nummers wegens contractbreuk en wanprestatie. Hopelijk zonder dat hiervoor juridische stappen nodig zijn.
Het is stil aan de overkant, het is stil aan de overkant...........

maar het probleem is er nog steeds!
Badge +2
@pvananen,

Excuses voor het uitblijven van een reactie. Is het inmiddels wel zichtbaar? Laat het aan mij weten.

Daphne
Badge +2
@pvananen,

Het is opnieuw in behandeling genomen en wordt uitgezocht waarom het voordeel nog niet zichtbaar is in Mijn Telfort.

Daphne
Goed, we zijn inmiddels weer wat verder in de tijd en op 21 februari zou het opgelost zijn........maar nog steeds niet........
We zijn bijna 2 maanden verder en Combivoordeel is dus niet aan te krijgen, ook niet door Telfort #teleurstelling!
Na twee maanden gedoe, zie ik tijdens mijn dagelijkse inlogsessie op Mijn Telfort dat het combivoordeel geregeld is.

@Daphne hartelijk dank voor de service. Zonder jou zou het niet gelukt zijn 🙂
Eeuwige roem voor jou op het forum!

Reageer