Combivoordeel nooit aangezet

  • 22 januari 2017
  • 0 reacties
  • 571 keer bekeken

Gisteren belde mijn man met de technische dienst van Telfort, Keurig geholpen, en bij toeval merkte de medewerker op dat wij een internet abonnement hebben en dat hij belt met een Telfort nummer. Nu hebben wij beide een abonnement via Telfort en al heel lang internet via Telfort maar nog nooit heeft een medewerker ons verteld dat er een combi voordeel bestaat. Wij hebben sinds 2014 ( echtgenoot sinds 2013 ) een abonnement, wij gebruiken erg weinig internet of bellen, dus er blijft iedere maand een flink bedrag onbenut dat naar de provider gaat, dan vind ik het persoonlijk heel jammer dat dan ook niemand je er op wijst dat je combi voordeel zou kunnen krijgen. Bestaat er een mogelijkheid dat we dat met terugwerkende kracht alsnog kunnen krijgen?

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer