beantwoord

Combivoordeel nog steeds niet actief / geregeld

• 16 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Goedenmiddag,

In augustus heb ik onderstaand topic aangemaakt mbt niet toegepast combivoordeel:

https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/combivoordeel-met-terugwerkende-kracht-vergoed-83664

Hier heb ik uiteindelijk een tegemoetkoming voor gekregen en de bevestiging dat combivoordeel eindelijk actief is: “Zie dat er inmiddels contact is geweest en dat de adressen gelijk gezet zijn, dan staat nu inderdaad alles goed. Ik zie ook de aanvraag staan.”

Op mijn facturen van September en Oktober 2019 wordt combivoordeel echter nog steeds niet in rekening gebracht. Als je de klantenservice hiervoor belt wordt je uiteraard meteen uit het menu gegooid.

Graag zie ik dit zo snel mogelijk worden opgelost. Het is verschrikkelijk irritant dat je hier de hele tijd op moet letten en dat het zoveel tijd en aandacht vraagt. Het feit dat je niet eens een helpdeskmedewerker aan de lijn kunt krijgen is ook verschrikkelijk.

Groet,

Daan

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 oktober 2019, 13:38

Hoi @Daan12345, goed dat je weer aan de bel trekt. Al ben ik het eens dat je dit weer moet doen. Ik ben in ieder geval weer aan de slag gegaan. Ik heb CombiVoordeel weer aangemeld. Deze stond om een of andere reden niet aangemeld. Je hebt hier ook bevestiging van gehad. Kijk even goed of deze nu wel geactiveerd wordt. Zo niet, laat het mij even weten. Dan ga ik de Technische Dienst inschakelen om hier naar te laten kijken. 

Ook heb ik de gemiste korting van 10 euro voor je vergoed. Deze krijg je van ons terug. 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Daan12345, goed dat je weer aan de bel trekt. Al ben ik het eens dat je dit weer moet doen. Ik ben in ieder geval weer aan de slag gegaan. Ik heb CombiVoordeel weer aangemeld. Deze stond om een of andere reden niet aangemeld. Je hebt hier ook bevestiging van gehad. Kijk even goed of deze nu wel geactiveerd wordt. Zo niet, laat het mij even weten. Dan ga ik de Technische Dienst inschakelen om hier naar te laten kijken. 

Ook heb ik de gemiste korting van 10 euro voor je vergoed. Deze krijg je van ons terug. 

Reageer