beantwoord

Combivoordeel nog steeds niet actief

• 8 juli 2019
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Goedendag,

Helaas beginnen we het idee te krijgen ondanks dat we tevreden zijn over het product dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd.
Alle vertrouwen hadden we dat het goed ging met de combivoordeel. Immers is ons al meerdere keren toegezegd dat we aan de voorwaarden voldoen.

Sinds 8 mei is ons thuis abonnement actief.
We hebben bij invullen in de winkel (inmiddels is de winkel opgeheven sinds de samenvoeging met KPN) aangegeven de keuze:
COMBIVOORDEEL PLUSPAKKET + 2x zoveel Data.

Ja 2x zoveel data is (was) actief.
Tot onze verbazing zien we vandaag dat na de actie periode van het pluspakket de kosten voor het pluspakket doorgevoerd worden terwijl we de combivoordeel aan hebben staan.

In het begin al gebeld met Telfort.
Dat advies gevolgd.
Tussentijds weer gebeld met Telfort omdat er continue in de APP blijft staan, sorry onverwachte fout opgetreden. Ofwel we hebben geen overzicht. Maar medewerker gaf aan zal wel met de samenvoeging te maken hebben maakt u zich geen zorgen.

Vandaag 8 juli weer gebeld met Telfort.
Gevraagd hoe dit nu telkens kan met het combivoordeel dit na aanleiding van de hogere kosten die we in de APP zien staan.
Zeer vriendelijke medewerkster, ze vult alles in. Geeft aan u voldoet aan de voorwaarden. Maar ook zij krijgt het niet goed geactiveerd.

Wat is het advies, medewerkster meldt combivoordeel volledig af.
Over 48 uur moeten we het nog eens proberen en eventueel terug bellen. Desnoods gaat Telfort dan aan de slag (haar woorden) met de externe partij die de combivoordeel regelt.
We zijn er mee akkoord gegaan echter wanneer ik zoek op combivoordeel kom ik vergelijkbare verhalen tegen dat van alles mis gaat met combivoordeel.

Vind het dan best zorgelijk als je dat zo terug leest.
Vertrouwen erin dat het na 48 uur dan wel goed gaat hebben we nu dan niet echt niet.
Omdat we uitgaan van maandelijkse kosten en niet zitten te wachten op veranderde uitgaven. We hebben immers 2x zoveel data opgebouwd dat we mogelijk ook kwijt raken (tijdelijk).

Waarom moet de klant zelf veel moeite doen wanneer het fout gaat en hier telkens achterna blijven bellen.
Kan Telfort zelf niet deze actie in gang zetten zoals we ook bij aangaan van abonnement hebben afgesproken met elkaar en de klant het vertrouwen geven geen onverwachte kosten hoeft te verwachten en de afspraken zoals ze gemaakt zijn Telfort dit zelf regelt en de klant hiermee niet belast.
Ofwel ik verwacht dat Telfort de Combivoordeel PLUSPAKKET + 2x zoveel data voor ons regelt, zonder dat wij er achterna moeten gaan.
Hoe telfort dit doet dat is aan Telfort.

Is er een forum medewerker die ons hiermee kan helpen en vertrouwen erin kan geven.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 juli 2019, 20:24

Hoi @linda.stefan, wat een gedoe zeg met dat CombiVoordeel. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je dat goed geregeld wil hebben. Gewoon in een keer zonder er steeds achteraan te moeten. Dat had niet gemoeten, excuses.

Nu is het helaas wel zo dat jouw topic om een of andere reden ergens is blijven hangen waardoor ik deze nu pas zie. :(

Ik heb uiteraard wel meteen gekeken hoe de vork in de steel steeks. Ik zie wel dat mijn collega CombiVoordeel weer heeft aangemeld en dat het zelfs alweer actief is. Het is dus nu allemaal gelukt. Heel fijn. Het Pluspakket staat actief en ik zie 1 mobiel nummer. Dat klopt ook? Als er nog meer nummers zijn wil ik je aanraden om COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 te sms'en. Dan wordt deze ook toegevoegd.

Mocht je nog andere vragen krijgen, laat het ons dan vooral weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @linda.stefan, wat een gedoe zeg met dat CombiVoordeel. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je dat goed geregeld wil hebben. Gewoon in een keer zonder er steeds achteraan te moeten. Dat had niet gemoeten, excuses.

Nu is het helaas wel zo dat jouw topic om een of andere reden ergens is blijven hangen waardoor ik deze nu pas zie. :(

Ik heb uiteraard wel meteen gekeken hoe de vork in de steel steeks. Ik zie wel dat mijn collega CombiVoordeel weer heeft aangemeld en dat het zelfs alweer actief is. Het is dus nu allemaal gelukt. Heel fijn. Het Pluspakket staat actief en ik zie 1 mobiel nummer. Dat klopt ook? Als er nog meer nummers zijn wil ik je aanraden om COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 te sms'en. Dan wordt deze ook toegevoegd.

Mocht je nog andere vragen krijgen, laat het ons dan vooral weten.

Reageer