beantwoord

CombiVoordeel niet zichtbaar

• 9 februari 2020
  • 16 reacties
  • 284 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo 

ik heb een mobiel en een thuis abonnement van Telfort de mobiele is ineens veranderd in kpn ik zie dat mijn thuis abonnement ineens van de  combivoordeel is afgehaald??? 
zonder dat er een bericht is gegeven 

hoe kunnen jullie dit oplossen dat de combivoordeel weer werkt en dit erg snel oplossen of alles weer in 1 neme

icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 10 februari 2020, 05:47

Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Op 26 januari is je mobiel overgezet naar KPN daarvan heb je een mailtje en sms gehad.

Daardoor is momenteel niet je combivoordeel te zien maar je bent het beslist niet kwijt het werkt nog gewoon 

Reputatie 1

Ik heb er niets over gehad 

en ik zie bij mijn kosten dat deze nu hoger zijn dan ervoor en dat zijn precies deze kosten ???

Reputatie 8
Badge +16

Ja, omdat de weergave fout is.

Lees https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-combivoordeel-niet-zichtbaar-sinds-overgang-naar-kpn-86230 maar even door

Reputatie 8
Badge +18

Ik heb er niets over gehad 

en ik zie bij mijn kosten dat deze nu hoger zijn dan ervoor en dat zijn precies deze kosten ???

Heb je al in je spam box gekeken en voor meer vragen over je mobiel moet je voortaan bij KPN zijn 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @nside1234, alle Telfort mobiele aansluitingen zijn op 26 januari inderdaad overgezet naar KPN. Jouw abonnement zo te zien ook, iedereen zou daar een mail of brief over gehad moeten hebben en in de week na de overzetting ook een sms dat het is gedaan. Dat betekent dat mobiele abonnementen niet meer voor ons in te zien zijn, je kunt daarover alles vragen op het KPN forum

Kan je toelichten wat voor kosten je precies bedoelt, waar je het ziet, wat de kosten zijn? Als het over het Thuispakket gaat kan het zijn wat Tuut-Tuut noemt over de weergave van CombiVoordeel in de Mijn Telfort

Is dat wat je bedoelde? Of andere kosten?

Reputatie 1

De kosten van fox sport zijn nu mee gerekend. Ik had deze in mijn combi

Reputatie 8
Badge +11

Dan is er niets aan de hand, dat is namelijk precies wat in het topic staat waar Tuut-Tuut naar verwees. Het wordt nog niet goed weergegeven in de Mijn Telfort maar de korting is nog wel gewoon actief. Op de factuur zal het niet extra in rekening gebracht worden.

Reputatie 1

Oké als het niet zo is dan haal ik de machtiging terug van de hele betslin

Reputatie 8
Badge +11

Dat zal niet nodig zijn, dit komt goed. Als je het eerder genoemde topic doorleest zal je zien dat meer mensen de korting niet zagen in hun Mijn Telfort en dat het wel op de factuur te zien was nadat ze die kregen. Het staat in het systeem ook gewoon aan voor jou, dus als jij de volgende factuur krijgt (rond de 18e) zal je de korting daarop zien staan zoals je gewend bent.

Reputatie 1

Laten we het hopen dat het niet nodig is. 
mik wacht het dan wel af 👍🏻

Ik ben nu wel naar 1 ding benieuwd heb je het sms je van KPN ontvangen,

Welkom bij…

Reputatie 1

Heb helaas niets ontvangen van kpn of Telfort 

Dat is heel jammer, een email kan je missen maar een sms? Die moet je terug kunnen vinden of het is meteen verwijderd ook dat vraagt om een actieve handeling.

Eventuele privacy instellingen aangaande het benaderen via mail of sms kunnen mee spelen, maar zou hier niet op mogen gaan, dat is meer om commerciele acties tegen tehouden zoals verleng voorstellen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @nside1234, ik zie de factuur nu staan. Voor de zekerheid heb ik die nog even voor je nagekeken, de korting staat er op en het is allemaal goed verwerkt :thumbsup:

Reputatie 1

Ik had het ook gezien dat het goed is 

thnx 

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, bij zoiets is het altijd verstandig om scherp te zijn. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer