beantwoord

Combivoordeel niet verwerkt op de factuur

• 11 januari 2018
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Vandaag de factuur Telfort thuis ontvangen tot mijn verbazing het volle bedrag. Na controle mis ik 1 van de 2 actieve mobiele nummers in het overzicht en de gekozen korting is alleen zichtbaar in het wijzigen menu.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 11 januari 2018, 18:28

Hey Galdor68, ik zie dat CombiVoordeel nog steeds actief is en verwerkt is op de laatste factuur. Je factuur is inderdaad ongeveer 5 euro hoger dan eerdere facturen. Afgelopen maand is er namelijk voor ruim 5 euro naar vaste nummers gebeld. In Mijn Telfort kun je dit inzien. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 😳.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als je op de knop wijzigen drukt zie je dan opties staan dus ook je huidige combikorting, hier zie ik namelijk alle mogelijkheden wel staan
Reputatie 4
Badge +6
Hey Galdor68, ik zie dat CombiVoordeel nog steeds actief is en verwerkt is op de laatste factuur. Je factuur is inderdaad ongeveer 5 euro hoger dan eerdere facturen. Afgelopen maand is er namelijk voor ruim 5 euro naar vaste nummers gebeld. In Mijn Telfort kun je dit inzien. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag 😳.
Dom daar had ik nog niet naar gekeken.

En wat dus vreemd is dat het nummer van mijn partner niet meer in het lijstje van actieve nummers staat.
Die was nota bene eerder klant.
Reputatie 4
Badge +6
Kan gebeuren! Dat kan kloppen. Voor het aanmelden van de factuurkorting is slechts een telefoonnummer nodig. Het maakt dus niet uit welk 06-nummer op het adres is geregistreerd. Als je voor de verdubbelaar hebt gekozen, dan is het nodig om alle nummers te registreren.

Reageer