beantwoord

Combivoordeel niet verrekend

• 27 september 2017
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb al meerdere jaren een mobiel abonnement van Telfort. Per 26-09-2017 heb ik ook een thuis abonnement. Ik heb hierbij een combivoordeel aangevraagd, €5,- per maand op mijn factuur. Nu heb ik op 27-09-2017 een factuur gekregen waar deze niet op verrekend is. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en word mij vriendelijk gezegd dat het combivoordeel nooit in gaat bij de eerste factuur en dat ik daar de eerste maand geen recht op heb. Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Stephen 27 september 2017, 16:19

Hallo Karlijn, welkom op het forum! Het zit zo. Je internet is gisteren (26 september) opgeleverd en CombiVoordeel is sinds vandaag (27 september) actief. De factuur was al eerder opgesteld toen CombiVoordeel nog niet was aangemeld dus vandaar dat deze niet op de eerste factuur staat vermeld. Wel zal CombiVoordeel vanaf 27 september worden verrekend op de tweede factuur. Dus op je tweede factuur ontvang je CombiVoordeel van die maand en CombiVoordeel vanaf 27 september tot einde factuurdatum. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karlijn, welkom op het forum! Het zit zo. Je internet is gisteren (26 september) opgeleverd en CombiVoordeel is sinds vandaag (27 september) actief. De factuur was al eerder opgesteld toen CombiVoordeel nog niet was aangemeld dus vandaar dat deze niet op de eerste factuur staat vermeld. Wel zal CombiVoordeel vanaf 27 september worden verrekend op de tweede factuur. Dus op je tweede factuur ontvang je CombiVoordeel van die maand en CombiVoordeel vanaf 27 september tot einde factuurdatum. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Hoi stephen,

Duidelijk antwoord maar betekend dit dan dat ik volgende factuur €10,- verrekend krijg of had ik beter een andere dag in de maand de aansluiting kunnen laten plaatsen zodat ik de eerste maand wel voordeel krijg?

Reageer