beantwoord

Combivoordeel niet toegepast

Afgelopen maand heb ik een nieuw mobiel abonnement afgesloten met combivoordeel omdat wij al internet en tv van Telfort hebben.
Helaas is het combivoordeel niet toegepast, ik heb geen dubbele data, de €5 korting wordt niet toegepast EN er zijn €20,- aansluitkosten berekend.
Mijn verzoek:
  • €20,- crediteren
  • combivoordeel met terugwerkende kracht toepassen
ik hoop dat dit alsnog netjes gecorrigeerd kan worden. Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 augustus 2018, 11:37

Hallo Salome, welkom op het Telfort forum! Zoals GJC zegt klinkt het niet vreemd. Met de gegevens in je profiel heb ik het ook meteen voor je nagekeken. Voor zowel het mobiele nummer als de Thuisaansluiting staat het CombiVoordeel aan, je zult de voordelen vanaf de volgende factuurperiode op het abonnement en de facturen terugzien. Ook de € 5,- korting zal je daar terug moeten zien, deze staat ook aan 🙂

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Normale gang van zaken, waarbij ik niet zeg dat er niets mis kan gaan:
Dubbele data gaat in per eerstvolgende factuurperiode.
Aansluitkosten worden met de 1e (soms 2e) factuur verrekend.
De €5 korting durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dat kan een aanduiding zijn dat er toch iets misgaat.

Komt het adres van Thuis en Mobiel exact overeen? Er mag geen lettertje verschil in zitten.
Zorg vast dat je klantnummer in je profiel staat, zodat Webcare meteen weet om welke aansluiting het gaat als ze aan je vraag toe zijn.
Reputatie 6
Badge +8
Hallo Salome, welkom op het Telfort forum! Zoals GJC zegt klinkt het niet vreemd. Met de gegevens in je profiel heb ik het ook meteen voor je nagekeken. Voor zowel het mobiele nummer als de Thuisaansluiting staat het CombiVoordeel aan, je zult de voordelen vanaf de volgende factuurperiode op het abonnement en de facturen terugzien. Ook de € 5,- korting zal je daar terug moeten zien, deze staat ook aan 🙂

Reageer