Combivoordeel niet toegekend vanwege adres

• 24 december 2016
  • 0 reacties
  • 569 keer bekeken

Badge
Ik heb van de zomer een abonnement voor internet genomen bij Telfort en ik heb ook een nieuw mobiel abonnement bij Telfort genomen om voor combivoordeel in aanmerking te komen. Dit telefoon abonnement stond echter eerst nog op mijn oude adres. Echter bleek dat ik mijn abonnement bij Simyo pas per november kon opzeggen en zat ik een tijdje met dubbel abonnement. Dus ik mijn adres gewijzigd naar mijn nieuwe adres waarop ik ook internet krijg. Ik had toen nog een combivoordeel aangevraagd maar ik had daar wel voor in aanmerking kunnen komen, nadat mijn andere abonnement overgezet werd naar Telfort heb ik combivoordeel aangevraag. Eerst werd het geaccepteerd maar later bleek dat het niet kon vanwege niet hetzelfde adres, maar ik heb wel hetzelfde adres ingevoerd. Echter denk ik dat het probleem zit bij de letter achter mijn huisnummer. Mijn internet abonnement aangevraagd voor 111E toen der tijd maar dit staat niet online en voor telefoon had ik dit ook aangepast maar dit staat ook niet online. Ik hoop dat dit verholpen kan worden want ik ontvang nog steeds geen voordeel.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer