beantwoord

CombiVoordeel niet ontvangen op Thuis factuur

  • 19 juli 2019
  • 9 reacties
  • 248 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn vrouw en ik hebben beiden onze mobiele nummer gekoppeld aan on Thuis abonnement. De verdubbeling van de data op de mobiele nummers is na enkele telefoontjes met Telfort gelukt. Echter op de Thuis factuur is de 5 euro korting niet zichtbaar. De Telfort hulplijn stelt nu dat ik eerst mijn combivoordeel moet opzeggen, dan 24 uur moet wachten, en dan opnieuw aanvragen. Ik vind dit geen fijne oplossing, gezien het aantal telefoontjes dat wij hebben moeten plegen om de de data verdubbeling op het mobiele abonnement toegepast te krijgen. Is hier geen eenvoudigere oplossing voor?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoord.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 juli 2019, 15:44

@Guus165 Fijn dat je de bevestiging van CombiVoordeel gekregen hebt! De specialisten hebben alles weer aangezet, dat zie ik hier ook in het systeem. Dat ziet er goed uit ☺ Verder zie ik ook dat er een vergoeding is aangemaakt voor de korting die je hebt gemist, klopt dat? Als je vragen hebt of ik iets voor je kan doen, laat het gerust hier weten.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Guus165 Goedemorgen Guus, niet fijn dat het Thuis pakket nog niet goed aangemeld is in CombiVoordeel. Ik lees dat het enige moeite gekost heeft voordat jullie beide mobiele abonnementen aangemeld waren. Ik kan me voorstellen dat je hierdoor CombiVoordeel liever niet weer helemaal uitschakelt, om dit op te lossen. Goed dat je dit aankaart, ik help je graag verder.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie wat je bedoelt: beide mobiele nummers zijn wel aangemeld maar het Thuis pakket niet. Het lukt mij zelf niet om deze voor je toe te voegen. Daarom heb ik een melding aangemaakt voor de specialisten, en daarin toegelicht wat er is gebeurd. Zij kijken hier naar en lossen het zo snel mogelijk voor je op, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Ik hou de melding voor je in de gaten. Zo gauw het opgelost is, kijken we samen naar de korting die je hebt gemist. Laat je het me ook weten als er iets veranderd of als je iets hebt gehoord?
Reputatie 1
Alexandra heel fijn dat je het opgepakt hebt. Ik zie uit naar de oplossing.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Guus165, de specialisten zijn al voor je bezig geweest! Niet schrikken als je een e-mail of sms over de afmelding van CombiVoordeel ontvangt. Dit doen zij voor je, om daarna alles op de juiste manier weer te activeren. Dus geen zorgen, zij zorgen dat alle voordelen straks actief zijn. Je ontvangt ook een bevestiging van de aanmelding én bevestiging als alles actief is.

Ik blijf de voortgang volgen, laat het ook gerust weten als je zelf iets ontvangen hebt of als je vragen hebt natuurlijk.
Reputatie 1
Ik heb inderdaad twee mailtjes ontvangen en 1 bericht, dat het CombiVoordeel is afgemeld. Ik wacht verder af op jullie volgende stappen
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Guus165, helemaal goed ☺ Ik zie dat de specialisten de aanmelding ook voor je gedaan hebben nu, heb je hier een bevestiging van ontvangen? Ik heb de aanvraag opgezocht en zie dat deze nu in behandeling staat. De voordelen worden zo snel mogelijk geactiveerd. De specialisten houden de voortgang in de gaten totdat alles actief is. Laat het gerust weten als je iets hebt gehoord!
Reputatie 1
Ik heb zojuist een email ontvangen waarin vermeld staat dat het combivoordeel is aangemeld
Reputatie 8
Badge +9
@Guus165 Fijn dat je de bevestiging van CombiVoordeel gekregen hebt! De specialisten hebben alles weer aangezet, dat zie ik hier ook in het systeem. Dat ziet er goed uit ☺ Verder zie ik ook dat er een vergoeding is aangemaakt voor de korting die je hebt gemist, klopt dat? Als je vragen hebt of ik iets voor je kan doen, laat het gerust hier weten.
Reputatie 1
Alexandra, ik heb zojuist een mail factuur ontvangen waarop de gemiste korting vermeld staat.
Hartelijk dank voor de correcte afhandeling.
Nog een laatste vraag zijn de mobiele data saldi van onze twee abonnementen nog correct, door de tussentijdse wijzigingen?
Reputatie 8
Badge +9
Super, dat is fijn! Graag gedaan. Ik zie dat jullie de verdubbeling van de MB's ook weer hebben, dus alles klopt nu ☺ Mocht je vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, hoor ik graag van je.

Reageer