Combivoordeel niet geactiveerd?

  • 9 januari 2018
  • 36 reacties
  • 504 keer bekeken

Hallo,

Op 8 dec is mijn abonnement ingegaan. Ik heb die dag ook een sms gestuurd met COMBIVOORDEEL AAN, maar helaas is het combivoordeel nog steeds niet zichtbaar.

Wanneer zal dit verwerkt worden?

Groeten Karin

36 reacties

Hallo Stephen,

De belminuten staan nu op 4.000. Hij geeft aan dat hij morgen weer nieuw internet krijgt (of overmorgen blijkbaar), dan zullen we het even in de gaten houden.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, de 40.000 MB's zijn inderdaad als correctie toegevoegd. Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Karin, als het goed is het nummer van jouw vriend zijn zoon nu aangemeld. Kun je dit bevestigen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb helaas nog geen update hierover ontvangen. Ik zie inderdaad dat er 40.000 MB's zijn toegevoegd. Kun je ook aangeven hoeveel belminuten er zijn toegevoegd? De factuurdatum is echter de 25e dus vanaf dan zou de zoon van je vriend nieuwe bundels moeten ontvangen. In afwachting van jouw reactie.
Toevallig heeft de zoon van mijn vriend (mijn vriend zit bij een andere provider, sorry :-D) vannacht een SMS gehad dat de aanvraag voor het combivoordeel gelukt was. Hij heeft nu 40.000 MB voor deze periode. Is dit de correctie van de afgelopen maanden?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, graag gedaan. We zijn nog niet helemaal klaar hoor helaas. Het nummer van je vriend moet nog worden aangemeld en daar zijn wij nog even mee bezig. Ik verwacht aanstaande maandag een update hierover.
Hallo Stephen,

Het heeft even geduurd, maar het staat eindelijk goed 👍🏻

Hartelijk dank voor alle moeite van de afgelopen maanden.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ondanks dat CombiVoordeel is geactiveerd zie je de dubbele bundels niet bij jouw abonnementsgegevens staan. Deze kun je echter wel terugzien bij jouw verbruik maar momenteel zijn er wat weergave problemen waardoor een lager tegoed ziet staan.
Ik heb gekeken en zie dat je gewoon 4000 MB's en 800 belminuten hebt ontvangen. Bij jouw tegoed in ons systeem staan 1571 belminuten en ruim 3600 MB's.
Het kan zijn dat jij een lager aantal ziet staan. Kun jij dit bevestigen?
Hallo Stephen,

Helaas zie ik online en in de app nog steeds 2000 MB staan.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat klopt! Combivoordeel is voor jou geactiveerd. Ik heb gekeken en zie dat je gewoon 800 belminuten en 4000 MB's hebt ontvangen. Dit kun je ook terug zien bij je verbruik.
Jij hebt ook klantvoordeel (1000 MB's en 100 belminuten) maar die worden niet weergegeven bij jouw abonnementsgegevens. Je kunt deze alleen terugzien bij je verbruik.

Er zijn nog steeds aanmeldingsproblemen met het nummer van je vriend en op 12 maart ontvang ik hierover een update. We zijn aan het kijken hoe we zijn nummer weer aangemeld kunnen krijgen en daarna gaan we een vergoeding bespreken voor het misgelopen voordeel. Op 12 maart kom ik weer hier op terug.
Misschien een vreemde vraag maar heb je naast combivoordeel ook klantvoordeel?
Hallo Stephen, hier ben ik weer :-)
Mijn combivoordeel staat inmiddels aan, hier ben ik erg blij mee. Maar nu zie ik wel dat de 1000 MB en 100 belminuten die ik voor de verdubbeling extra had gekregen verdwenen zijn. (Ik had 1000 MB + 1000 MB en 300 (?) belminuten + 100 belminuten). Ik zou nu na de verdubbeling 4000 MB + 800 (of 600?) belminuten moeten hebben.

Wil je dit voor mij nakijken.

Groeten Karin

PS Mijn vriend heeft geen Telfort, zijn zoon wel, maar die heb ik nog niet horen klagen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik zie dat jouw nummer inderdaad is aangemeld dus jij hoeft niet te sms'en.
Het nummer van je vriend is helaas niet aangemeld. Zou je hem kunnen vragen om COMBIVOORDEEL AAN naar 1255 te sms'en?
Ik hoor graag van je zodra hij dit heeft gedaan. Bij voorbaat dank!
Hoi Stephen,

Ik heb de sms nog niet verstuurd, maar gisteren heb ik dit sms’je al ontvangen:

Beste klant, uw aanmelding voor CombiVoordeel is gelukt. Wanneer u uw nieuwe factuur ontvangt, profiteert u van Telfort CombiVoordeel: 2 keer zoveel min/MB/sms op het nummer 062*******. Wilt u zich afmelden voor CombiVoordeel? Sms gratis 'COMBIVOORDEEL UIT' naar 1255. Dit duurt maximaal vier weken. Groet, Telfort

Volgens mij is het dan nu gelukt?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik zie dat het nummer van jouw vriend al is aangemeld maar jouw nummer nog niet. Kun jij COMBIVOORDEEL AAN sms'en naar 1255 en mij daarvan een seintje geven? Bij voorbaat dank!
🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dacht ik wacht de verwerking van de aanmelding samen met jou af.
Hallo Stephen,

Mijn vriend heeft inmiddels een mail met de nieuwe aanmelding van mijn telefoonnummer ontvangen. Zodra de aanmelding verwerkt is, krijgt hij een nieuwe e-mail en zal ik je vanaf mijn kant informeren.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat klopt. CombiVoordeel wordt vandaag weer opnieuw aangemeld. Je hoeft hiervoor niks te doen. Ik laat een reactie hier achter zodra de aanmelding is gedaan.
Hallo Stephen, gisteren ontving ik dit sms bericht:

Beste klant, u heeft het nummer 062******* afgemeld voor CombiVoordeel. Op nummer 062******* maakt u nu geen gebruik meer van uw CombiVoordeel. Groet, Telfort

Wat kan ik nu het beste doen?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb zojuist gekeken en inderdaad. Wat jammer!
Je hebt genoeg gedaan en ik ga hiervoor een ticket aanmaken om de oorzaak van dit probleem te achterhalen en op te lossen.
Ik zal je wederom een halve maand abonnementskosten vergoeden. Binnen 5 werkdagen ontvang ik een update en zal ik deze met je delen.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen,

Helaas is het weer niet verdubbeld :-(
Is er nog iets van mijn kant dat ik kan doen?

Groeten Karin
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat het dan geactiveerd is. Ik wacht het af op 8 februari.

Bedankt voor de moeite.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb voor de zekerheid geprobeerd om CombiVoordeel opnieuw aan te melden. Het systeem gaf toen aan dat je al CombiVoordeel hebt. Waarom je geen bevestiging hebt ontvangen kan ik helaas niet verklaren. Ik ga daarom op 8 februari voor de zekerheid controleren of je de dubbele bundels heb ontvangen. Hier ga ik wel gewoon vanuit. Excuses voor de onduidelijkheid.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat is vreemd. Ik ga het voor je uitzoeken en kom er morgen op terug. Excuses voor het ongemak.

Reageer