Combivoordeel niet geactiveerd?

• 9 januari 2018
  • 36 reacties
  • 504 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

Misschien een vreemde vraag maar heb je naast combivoordeel ook klantvoordeel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat klopt! Combivoordeel is voor jou geactiveerd. Ik heb gekeken en zie dat je gewoon 800 belminuten en 4000 MB's hebt ontvangen. Dit kun je ook terug zien bij je verbruik.
Jij hebt ook klantvoordeel (1000 MB's en 100 belminuten) maar die worden niet weergegeven bij jouw abonnementsgegevens. Je kunt deze alleen terugzien bij je verbruik.

Er zijn nog steeds aanmeldingsproblemen met het nummer van je vriend en op 12 maart ontvang ik hierover een update. We zijn aan het kijken hoe we zijn nummer weer aangemeld kunnen krijgen en daarna gaan we een vergoeding bespreken voor het misgelopen voordeel. Op 12 maart kom ik weer hier op terug.
Hallo Stephen,

Helaas zie ik online en in de app nog steeds 2000 MB staan.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ondanks dat CombiVoordeel is geactiveerd zie je de dubbele bundels niet bij jouw abonnementsgegevens staan. Deze kun je echter wel terugzien bij jouw verbruik maar momenteel zijn er wat weergave problemen waardoor een lager tegoed ziet staan.
Ik heb gekeken en zie dat je gewoon 4000 MB's en 800 belminuten hebt ontvangen. Bij jouw tegoed in ons systeem staan 1571 belminuten en ruim 3600 MB's.
Het kan zijn dat jij een lager aantal ziet staan. Kun jij dit bevestigen?
Hallo Stephen,

Het heeft even geduurd, maar het staat eindelijk goed 👍🏻

Hartelijk dank voor alle moeite van de afgelopen maanden.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, graag gedaan. We zijn nog niet helemaal klaar hoor helaas. Het nummer van je vriend moet nog worden aangemeld en daar zijn wij nog even mee bezig. Ik verwacht aanstaande maandag een update hierover.
Toevallig heeft de zoon van mijn vriend (mijn vriend zit bij een andere provider, sorry :-D) vannacht een SMS gehad dat de aanvraag voor het combivoordeel gelukt was. Hij heeft nu 40.000 MB voor deze periode. Is dit de correctie van de afgelopen maanden?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb helaas nog geen update hierover ontvangen. Ik zie inderdaad dat er 40.000 MB's zijn toegevoegd. Kun je ook aangeven hoeveel belminuten er zijn toegevoegd? De factuurdatum is echter de 25e dus vanaf dan zou de zoon van je vriend nieuwe bundels moeten ontvangen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Karin, als het goed is het nummer van jouw vriend zijn zoon nu aangemeld. Kun je dit bevestigen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, de 40.000 MB's zijn inderdaad als correctie toegevoegd. Ik ga ervan uit jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Hallo Stephen,

De belminuten staan nu op 4.000. Hij geeft aan dat hij morgen weer nieuw internet krijgt (of overmorgen blijkbaar), dan zullen we het even in de gaten houden.

Groeten Karin

Reageer