Combivoordeel niet geactiveerd?

  • 9 januari 2018
  • 36 reacties
  • 504 keer bekeken

Hallo,

Op 8 dec is mijn abonnement ingegaan. Ik heb die dag ook een sms gestuurd met COMBIVOORDEEL AAN, maar helaas is het combivoordeel nog steeds niet zichtbaar.

Wanneer zal dit verwerkt worden?

Groeten Karin

36 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je krijgt altijd bericht als combivoordeel is geaccepteerd of geweigerd wordt omdat je niet aan de voorwaarden voldoet

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/status-combivoordeel-aanmelding.htm
Bedankt voor je reactie. Hoe lang duurt zo’n acceptatie periode dan ongeveer?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik zie dat CombiVoordeel nog niet is geactiveerd. Gaat het om de verdubbelaar? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +17
Staat er al iets vermeld in je mijn telfort en belangrijk is dat beide abonnementen exact op het zelfde adres staan geregistreerd.
Voor welk combivoordeel heb je gekozen
Hallo Stephen,

Het gaat inderdaad om de verdubbelaar.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Karin! Ik heb zojuist CombiVoordeel voor je aangevraagd. Als het goed is heb jij een bevestiging hiervan ontvangen. Kun je dit bevestigen?
Het duurt dan zo een 24 uur voordat de aanvraag is verwerkt.
Hallo Stephen,

Ik heb de bevestiging ontvangen, bedankt!

Als het morgenavond nog niet verdubbeld is, zal ik weer contact opnemen.

Bedankt voor je hulp.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, bedankt voor het melden. Heb je ook toevallig een bevestiging ontvangen dat de aanmelding is verwerkt? De verdubbelaar gaat altijd de volgende factuurperiode in. Bij jou zal dit dus ingaan op 8 februari 2018. Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om dit in de gaten te houden.
Aangezien je hier al sinds 8 december 2017 bezig bent dan ben ik wel bereid om je 2 keer de helft van je abonnementskosten te vergoeden. In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie.
Het is inderdaad alleen nog maar de bevestiging van aanmelding.
De tweede E-mail dat het geactiveerd is, heb ik nog niet ontvangen. Dit zal ik in de gaten houden.

Wat een aardig gebaar om de helft van de kosten te vergoeden. Hopelijk is alles vanaf 8 februari dan in orde.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik ga ervan uit dat je nummer gewoon is aangemeld. De vergoeding heb ik zojuist voor je aangemaakt. Deze wordt met jouw volgende factuur verrekend. Op 8 februari zal ik voor je controleren of CombiVoordeel ook daadwerkelijk wordt toegepast. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Hallo Stephen,

Tot op heden heb ik nog geen bevestigingsmail van het aansluiten van het combivoordeel gehad. Is het gebruikelijk dat dit zo lang duurt?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat is vreemd. Ik ga het voor je uitzoeken en kom er morgen op terug. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb voor de zekerheid geprobeerd om CombiVoordeel opnieuw aan te melden. Het systeem gaf toen aan dat je al CombiVoordeel hebt. Waarom je geen bevestiging hebt ontvangen kan ik helaas niet verklaren. Ik ga daarom op 8 februari voor de zekerheid controleren of je de dubbele bundels heb ontvangen. Hier ga ik wel gewoon vanuit. Excuses voor de onduidelijkheid.
Hallo Stephen,

Bedankt voor je reactie. Het lijkt erop dat het dan geactiveerd is. Ik wacht het af op 8 februari.

Bedankt voor de moeite.

Groeten Karin
Hallo Stephen,

Helaas is het weer niet verdubbeld :-(
Is er nog iets van mijn kant dat ik kan doen?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik heb zojuist gekeken en inderdaad. Wat jammer!
Je hebt genoeg gedaan en ik ga hiervoor een ticket aanmaken om de oorzaak van dit probleem te achterhalen en op te lossen.
Ik zal je wederom een halve maand abonnementskosten vergoeden. Binnen 5 werkdagen ontvang ik een update en zal ik deze met je delen.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen, gisteren ontving ik dit sms bericht:

Beste klant, u heeft het nummer 062******* afgemeld voor CombiVoordeel. Op nummer 062******* maakt u nu geen gebruik meer van uw CombiVoordeel. Groet, Telfort

Wat kan ik nu het beste doen?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dat klopt. CombiVoordeel wordt vandaag weer opnieuw aangemeld. Je hoeft hiervoor niks te doen. Ik laat een reactie hier achter zodra de aanmelding is gedaan.
Hallo Stephen,

Mijn vriend heeft inmiddels een mail met de nieuwe aanmelding van mijn telefoonnummer ontvangen. Zodra de aanmelding verwerkt is, krijgt hij een nieuwe e-mail en zal ik je vanaf mijn kant informeren.

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, dacht ik wacht de verwerking van de aanmelding samen met jou af.
🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik zie dat het nummer van jouw vriend al is aangemeld maar jouw nummer nog niet. Kun jij COMBIVOORDEEL AAN sms'en naar 1255 en mij daarvan een seintje geven? Bij voorbaat dank!
Hoi Stephen,

Ik heb de sms nog niet verstuurd, maar gisteren heb ik dit sms’je al ontvangen:

Beste klant, uw aanmelding voor CombiVoordeel is gelukt. Wanneer u uw nieuwe factuur ontvangt, profiteert u van Telfort CombiVoordeel: 2 keer zoveel min/MB/sms op het nummer 062*******. Wilt u zich afmelden voor CombiVoordeel? Sms gratis 'COMBIVOORDEEL UIT' naar 1255. Dit duurt maximaal vier weken. Groet, Telfort

Volgens mij is het dan nu gelukt?

Groeten Karin
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Karin, ik zie dat jouw nummer inderdaad is aangemeld dus jij hoeft niet te sms'en.
Het nummer van je vriend is helaas niet aangemeld. Zou je hem kunnen vragen om COMBIVOORDEEL AAN naar 1255 te sms'en?
Ik hoor graag van je zodra hij dit heeft gedaan. Bij voorbaat dank!
Hallo Stephen, hier ben ik weer :-)
Mijn combivoordeel staat inmiddels aan, hier ben ik erg blij mee. Maar nu zie ik wel dat de 1000 MB en 100 belminuten die ik voor de verdubbeling extra had gekregen verdwenen zijn. (Ik had 1000 MB + 1000 MB en 300 (?) belminuten + 100 belminuten). Ik zou nu na de verdubbeling 4000 MB + 800 (of 600?) belminuten moeten hebben.

Wil je dit voor mij nakijken.

Groeten Karin

PS Mijn vriend heeft geen Telfort, zijn zoon wel, maar die heb ik nog niet horen klagen.

Reageer