beantwoord

Combivoordeel niet actief want geen internet op adres

• 4 maart 2019
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb onlangs internet en bellen thuis aangevraagd. Dat is telefonisch gebeurt en heb een mail van Telfort gehad ter bevrstiging. Ik heb al een mobielabonneent bij Telfort. Dus ook combivoordeel. Nu krijg ik een mail dat eea niet geactiveerd kan worden omdat er geen internet actief is op mijn adres. Terwijl ik van mijn tv en internet provider (t Mobile) te horen heb gekregen dat mijn internet opgezegd wordt omdat ik naar Telfort overga. Hoe kan het nou dat ik wel dat van T mobile heb te horen gekregen, maar dat mijn nieuwe vast internet + tv provider Telfort zegd dat er geen internet op mijn adres staat. Graag wil ik dit opgelost hebben, ondat ik via t mobile straks (13/03) geen internet en tv meer heb.
icon

Beste antwoord door GJC 4 maart 2019, 14:50

Begrijp ik goed dat je internet + tv nog in moet gaan (13/3)? Dan is dat de verklaring voor het feit dat Combivoordeel nog niet geactiveerd kan worden. Pas als de verbinding daadwerkelijk actief is kun je ook Combivoordeel aanvragen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Begrijp ik goed dat je internet + tv nog in moet gaan (13/3)? Dan is dat de verklaring voor het feit dat Combivoordeel nog niet geactiveerd kan worden. Pas als de verbinding daadwerkelijk actief is kun je ook Combivoordeel aanvragen.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Olav Bos, Ik lees dat je een abonnement voor Thuis bij ons hebt aangevraagd. Deze wordt 13 maart actief begrijp ik. Je komt dus niet zonder diensten te zitten. Als je gebruik maakt van de overstapservice, dan zeggen we T-Mobile pas definitief op als het signaal bij ons actief is.

Nu begrijp ik dat je ook al CombiVoordeel hebt aangevraagd om een leuke extra te krijgen omdat je ook al een mobiel abonnement bij ons hebt. Dit lukt echter nog niet, dat klopt. Dit komt omdat jouw abonnement voor Thuis nog niet opgeleverd is. Pas als deze daadwerkelijk actief is kun je CombiVoordeel aanvragen. Dus wanneer je gebruik maakt van onze diensten wil ik je aanraden om je nog eens aan te melden voor CombiVoordeel, dan komt het helemaal goed.
Ok, bedankt voor de reactie. Dacht even dat mijn internet aanvraag mis was gegaan. Je toelichting klinkt logisch.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Jouw aanvraag gaat gewoon goed hoor, dat heb ik voor de zekerheid nog even bekeken.

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer