beantwoord

Combivoordeel niet actief

  • 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 356 keer bekeken

Waarom word combivoordeel afgemeld onder de noemer "volgens Uw verzoek hebben wij Uw combivoordeel afgemeld" ik heb zelf nooit iets afgemeld ik heb geprobeerd om van FOX sport naar plus pakket te gaan. Vier keer gebeld, ja U heeft combivoordeel afgemeld, nee ik heb geprobeerd via de site te wisselen ging niet omdat het binnen 30 dagen was. Was niet zo. Weer gebeld, we zien dat er iets fout is , we zetten het nu aan. Email 16/09/18 gefeliciteerd met Uw combivoordeel. Dag later email, U heeft zich afgemeld, weer bellen , ik heb niets afgemeld. Medewerker nou dit is wat het is en daar moet U het meedoen, werd ik toch een beetje geprikkeld, opgehangen volgende dag opnieuw bellen, medewerkster nou u hoeft niet te gaan schreeuwen , ik schreeuwde totaal niet, ja ik zie dat gisteren ook al grof was. Ik had de"medewerker" Meneer jochie genoemd en dat is genoeg reden om je niet meer normaal te woord te schijnbaar, omdat er niet uitgelegd kan worden wat er nu eigenlijk aan de hand is. Dan om ook nog een euro te moeten betalen om afgescheept te worden schiet mij in me verkeerde keelgat. Dan nog dit, klachten . Bel hiervoor 0900 9596 (hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten). Niet dus kost gewoon een euro en waarvoor? Ik ben zeven jaar klant maar denk er nu werkelijk over om over te stappen .
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 september 2018, 11:16

Hi geen, ik zie dat de melding inmiddels is afgesloten door de CombiVoordeel afdeling en dat het nu weer actief is. Daarbij is het Pluspakket als voordeel op tv zichtbaar, waardoor het nu allemaal staat zoals je het wilde 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Ik denk dat de afdeling combidesk, achter de schermen probeert het pluspakket aan te zetten.
Dan krijg je vaker deze vreemde emails.
De klantenservice weet dit vaak niet.
Althans dit is mijn ervaring.

Dat je €1,00 moet betalen voor een klacht is vreemd.
Normaal zijn dit inderdaad de gebruikelijke belkosten.

Maar staat het klantnummer in je profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weet webcare wie je bent en om welke aansluiting het gaat, dan kunnen zij je eerder helpen.

De topics worden geplaatst naar binnenkomst, het oudste eerst.
Nu weet ik niet hoelang je hebt gebeld maar zijn dat niet je gebruikelijke kosten?

Heel soms moet eerst iets worden uitgezet voor iets anders kan worden aangezet helaas werkt het dus nog niet vlekkeloos.
Als je 0900 9596 belt krijg je een bandje met "dit gesprek kost 1 euro plus de gebruikelijke belkosten" dan spreek Uw vraag in. Dus betaal je 1 euro in ieder geval ik wel, als je je maandelijkse factuur bekijk staat het bij service nummers.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo geen, welkom op het Telfort forum! Zoals je het beschrijft klinkt het niet goed inderdaad, dat CombiVoordeel is uitgezet lijkt te zijn gedaan om het opnieuw te kunnen activeren. Het lijkt ook wel opnieuw geactiveerd te zijn, maar er is nog geen voordeel bij geactiveerd. Er loopt een melding bij de specialistische afdeling over CombiVoordeel zodat zij het goed kunnen verwerken. Hierover heeft deze afdeling 2 dagen geleden ook een sms naar je gestuurd om je daarover te informeren. Zij hebben dit nog in behandeling, ik zal de melding in de gaten houden zodat je van de status op de hoogte blijft!
Reputatie 8
Badge +11
Hi geen, ik zie dat de melding inmiddels is afgesloten door de CombiVoordeel afdeling en dat het nu weer actief is. Daarbij is het Pluspakket als voordeel op tv zichtbaar, waardoor het nu allemaal staat zoals je het wilde 🙂

Reageer