Combivoordeel niet aantrekkelijk met meerdere abonnementen!!

  • 4 maart 2015
  • 5 reacties
  • 905 keer bekeken

Reputatie 1
Al jarenlang gebruiker van Telfort glasvezel internet en interactieve TV, eerst was het nog concepts.
Maand geleden voor mijn dochter mobiel abonnement afgesloten, en combivoordeel aangezet. De €5,- korting was aantrekkelijk, mijn andere twee dochters ook aangemeld voor een abonnement bij Telfort, op de site stond immers je kon tot 5 abonnementen gebruik maken van combivoordeel. Na de twee nieuwe toestellen en SIM kaarten ook binnen gekregen te hebben, klantenservice gebeld om deze nummers ook aan te melden voor combivoordeel. Bleek niet mogelijk, de €5,- was maar per één huishouden, dus loyaliteit wordt beloond maar als je je extra wilt inzetten bij de zelfde provider vis je achter het net.
Klantenservice gaf aan dat het wel mogelijk was om de verdubbelaar in te zetten voor alle nummers, ook mooi! Alleen had ik bij elk abonnement of de belminuten of de MB's zelf al verdubbeld en dit kon niet meer veranderd worden. Okay slecht de kleine lettertjes gelezen maar voel mij wel in de kou gezet.
Mevrouw van klantenservice was heel begripvol en vond het inderdaad erg vervelend dus bood mij 2 maanden gratis HBO en extra zenders aan, leuk maar staat op de site dat iedereen hier gewoon gebruik van kan maken, dus sigaar uit eigen doos. Gaf aan weet het goed gemaakt compenseer het mij dan met een Sport1 abo, maar dit kon ook niet, zelfs de landelijke actie doen ze niet aan mee. Heb nu Glasvezel, en 3 mobiele abonnementen ongeveer €125,- per maand, maar voel mij niet serieus genomen door Telfort!!! Vind echt dat jullie slecht met een trouwe klant omgaan!! Weet dat ik mijn verhaal al eerder telefonisch heb doorgegeven maar frustratie is zo groot dat ik het hier ook neer wilde zetten, en zal het verder rond vertellen!!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Ben erg benieuwd naar de reacties hiernaar aangezien ik hier ook 2 huisgenoten hebben die contractvrij zijn vwb mobiele telefonie.
Reputatie 1
Al jarenlang gebruiker van Telfort glasvezel internet en interactieve TV, eerst was het nog concepts.
Maand geleden voor mijn dochter mobiel abonnement afgesloten, en combivoordeel aangezet. De €5,- korting was aantrekkelijk, mijn andere twee dochters ook aangemeld voor een abonnement bij Telfort, op de site stond immers je kon tot 5 abonnementen gebruik maken van combivoordeel. Na de twee nieuwe toestellen en SIM kaarten ook binnen gekregen te hebben, klantenservice gebeld om deze nummers ook aan te melden voor combivoordeel. Bleek niet mogelijk, de €5,- was maar per één huishouden, dus loyaliteit wordt beloond maar als je je extra wilt inzetten bij de zelfde provider vis je achter het net.
Klantenservice gaf aan dat het wel mogelijk was om de verdubbelaar in te zetten voor alle nummers, ook mooi! Alleen had ik bij elk abonnement of de belminuten of de MB's zelf al verdubbeld en dit kon niet meer veranderd worden. Okay slecht de kleine lettertjes gelezen maar voel mij wel in de kou gezet.
Mevrouw van klantenservice was heel begripvol en vond het inderdaad erg vervelend dus bood mij 2 maanden gratis HBO en extra zenders aan, leuk maar staat op de site dat iedereen hier gewoon gebruik van kan maken, dus sigaar uit eigen doos. Gaf aan weet het goed gemaakt compenseer het mij dan met een Sport1 abo, maar dit kon ook niet, zelfs de landelijke actie doen ze niet aan mee. Heb nu Glasvezel, en 3 mobiele abonnementen ongeveer €125,- per maand, maar voel mij niet serieus genomen door Telfort!!! Vind echt dat jullie slecht met een trouwe klant omgaan!! Weet dat ik mijn verhaal al eerder telefonisch heb doorgegeven maar frustratie is zo groot dat ik het hier ook neer wilde zetten, en zal het verder rond vertellen!!
Reputatie 1
Ben onlangs ook overgegaan op Telfort alles in 1 glasvezel. Had ook voor Telfort gekozen omdat ik al 4 mobiele abonnementen bijTelfort heb lopen. Het combi voordeel was dus wel de trigger. Tel gaf een vriendelijke mevrouw aan dat ik per abonnement kon kiezen wel voordeel ik wilde. Echter later bleek dit dus absoluut niet mogelijk. De site is absoluut misleidend en zeker als je de KPN site, het moederbedrijf dus, bekijkt want daar is duidelijk dat meerdere abonnementen een groter voordeel opleveren. Overweeg nu, als er geen oplossing komt 1. alles bij een andere provider onder te brengen of 2. de mobiele abonnementen die contractvrij zijn over te sluiten. Ben echt teleurgesteld in de praktijk versus de reclame.
Wacht nog op een oplossing
Reputatie 1
Ben onlangs ook overgegaan op Telfort alles in 1 glasvezel. Had ook voor Telfort gekozen omdat ik al 4 mobiele abonnementen bijTelfort heb lopen. Het combi voordeel was dus wel de trigger. Tel gaf een vriendelijke mevrouw aan dat ik per abonnement kon kiezen wel voordeel ik wilde. Echter later bleek dit dus absoluut niet mogelijk. De site is absoluut misleidend en zeker als je de KPN site, het moederbedrijf dus, bekijkt want daar is duidelijk dat meerdere abonnementen een groter voordeel opleveren. Overweeg nu, als er geen oplossing komt 1. alles bij een andere provider onder te brengen of 2. de mobiele abonnementen die contractvrij zijn over te sluiten. Ben echt teleurgesteld in de praktijk versus de reclame.
Wacht nog op een oplossing


Maar ja ze doen niets voor je, klantenservice niets, hier op forum nul reactie, het interesseert ze helemaal niets of je een tevreden klant bent, als zij hun geld maar kunnen vangen!!! Succes met oversluiten! Ik moet nog 22,5 maand 😞
Reputatie 8
Badge +2
@taco.janssen.3,

Heel vervelend dat je je in de kou gezet voelt. Dit kan niet de bedoeling zijn natuurlijk.
In een ander topic had ik jou reeds om gegevens gevraagd. Ik heb je bericht beantwoord. Zou je hierop kunnen reageren?

Ik ga er vanuit dat de klantenservice deze zaak zeer serieus neemt en jou contacteert om de mogelijkheden te bespreken.

@Norrie,

Ik heb jou een antwoord gegeven op je privébericht. Indien je reageert, zal ik dit ook voor jou doorzetten naar de klantenservice. :)

Michael