beantwoord

CombiVoordeel niet aan

• 28 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik heb mijn combivoordeel gewijzigd en ook 25 - 8 een mailtje gehad dat het accoord is, maar toch is het nog steeds niet geactiveerd op mn tv.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 augustus 2019, 10:14

Hoi @Wilmaz, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden.

Ik zie inderdaad dat het wijzigen gelukt is. Nu is alleen het Pluspakket niet actief. Dat zie ik ook terug. Wat ik daarom gedaan heb. Is het voordeel nog eens gewijzigd. Nu naar de factuurkorting. Daar krijg je een bevestiging van, dus schrik niet. Morgen zal ik deze weer wijzigen naar het Pluspakket. Dan moet deze actief worden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Wilmaz, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden.

Ik zie inderdaad dat het wijzigen gelukt is. Nu is alleen het Pluspakket niet actief. Dat zie ik ook terug. Wat ik daarom gedaan heb. Is het voordeel nog eens gewijzigd. Nu naar de factuurkorting. Daar krijg je een bevestiging van, dus schrik niet. Morgen zal ik deze weer wijzigen naar het Pluspakket. Dan moet deze actief worden.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat het inmiddels gelukt is en het Pluspakket actief is. Heel veel kijkplezier gewenst!
Het is gelukt hoor dank je wel!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Heel veel kijkplezier gewenst en mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer