beantwoord

Combivoordeel na de eerste maand niet meer actief.

• 11 januari 2017
  • 4 reacties
  • 557 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Begin december heb ik een sim-only abonnement afgesloten bij Telfort. Ik koos voor telfort omwille van het verleidelijke, en intrigerende Combivoordeel. Na een maand hiervan geprofiteerd te hebben, doe ik dat nu niet meer.

Ik heb gekozen voor 2x zoveel. I.p.v. 1500mb - 3000MB.
Alleen nu zie ik in mijn Telfort-app dat ik deze maand (sinds gister) nog maar 950mb van de 1273 over heb, wat ik niet begrijp. Foutje misschien? Héél vervelend.

Met de start van deze topic, hoop ik een van de Telfort Moderators te bereiken.

M.v.g.
icon

Beste antwoord door bboes 23 januari 2017, 17:13

Hallo,

Ja het is opgelost. Bedankt.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi bboes, welkom op ons forum!

Ik zal eerst eens kijken of de Combivoordeel wel goed verwerkt is. Stuur mij je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst kan ik je beter helpen. Bedankt alvast!
Reputatie 5
Badge +1
Hi bboes,

Ik heb je gegevens inmiddels van mijn collega Stephen. Ik zie dat er iets is mis gegaan ja en ik zal het verder laten onderzoeken. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het je weten! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hallo bboes,

Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie elkaar gesproken hebben en dat het is opgelost! Kan je mij dit bevestigen?
Reputatie 1
Hallo,

Ja het is opgelost. Bedankt.