beantwoord

Combivoordeel misgelopen door administratieve fout bij verhuizing

Reputatie 1
Afgelopen december zijn wij verhuisd. Dit heb ik ruim 2 maanden van tevoren netjes aangegeven via Mijn Telfort, en voor de zekerheid zelfs nog een keer telefonisch besproken met een medewerkster. Op 18 oktober 2017 heb ik hiervan per e-mail een bevestiging ontvangen met onze nieuwe adresgegevens.

Enkele maanden later was ik me aan het oriënteren voor een nieuw mobiel abonnement. Een medewerker van een Telfort winkel ontdekte toen dat er toch nog een oud adres in het systeem stond, en heeft dit voor ons aangepast. Ook hiervan heb ik per e-mail een bevestiging ontvangen, op 2 april.

Vandaag (24 augustus) belde ik met uw klantenservice met een vraag over mijn nieuwe abonnement, en nu blijkt dat ons combivoordeel al sinds januari 2018 automatisch is stopgezet vanwege de verschillende adressen in uw systeem!

Zo’n administratieve fout kan om welke reden dan ook een keer voorkomen. Toch zouden we het wel op prijs stellen om gecompenseerd te worden voor de 8 maanden combivoordeel die we hierdoor zijn misgelopen. Graag zien we uw voorstel tegemoet.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 augustus 2018, 14:24

Ik zie inderdaad een wijziging van de winkel op 2 maart. Ik zie nu ook waar het toen fout is gegaan. Op het huisnummer. Er is een ander huisnummer ingevoerd dan waar je op woont. Dat is niet zo mooi. Excuses daarvoor. Ook vreemd inderdaad dat je geen bevestiging van afmelding hebt gekregen. Waarom durf ik zo niet te zeggen, deze zou je wel moeten krijgen namelijk. Wat ik nu wil voorstellen omdat het toen mis is gegaan is om vanaf april tot nu CombiVoordeel te vergoeden. Dat komt neer op 6 x 5 = 30 euro. Als je hier mee akkoord gaat, dan maak ik het voor je in orde.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mxd86, Ik begrijp dat je al lange tijd CombiVoordeel hebt gemist. Ik zie inderdaad dat deze 14 januari is afgemeld. Dit omdat het adres niet meer zou kloppen. Ik zie inderdaad dit in mei is geconstateerd. Een week later is het adres dan ook gewijzigd. Sindsdien had CombiVoordeel weer geactiveerd kunnen worden. Wanneer je verhuist dien je zelf de adressen te wijzigen, die van mobiel wijzigt namelijk niet automatisch.
Nu wil je graag een voorstel om je tegemoet te komen. Ik wil graag 15 euro, de gemiste korting sinds de wijziging van het adres vergoeden. Als je hier mee akkoord gaat maak ik dat voor je in orde.
Reputatie 1
Goedemorgen Bart,

Heel erg bedankt voor je reactie!
Ik heb nog wel een paar onbeantwoorde vragen, dus ik hoop niet dat je het erg vind dat ik de discussie even met je aanga.

Het punt is juist dat ik de adreswijziging wél netjes en op tijd heb doorgegeven, namelijk ruim 2 maanden voor de verhuizing. Dat heb ik zelfs nog een keer telefonisch gecontroleerd met jullie klantenservice omdat ik er niet 100% zeker van was dat ik het goed gedaan had in Mijn Telfort. Ik hoop toch dat ik er dan vanuit mag gaan dat dit dan goed wordt afgehandeld.

Toen het combivoordeel automatisch werd uitgeschakeld heb ik daar ook geen enkel bericht van ontvangen, klopt dat? Jullie hebben mijn e-mail adres, mobiele telefoonnummer en nota bene twee postadressen. Een kleine notificatie van zo'n aanpassing zou volgens mij wel op z'n plaats zijn, toch?

Het laatste wat ik een beetje vreemd vind is dat de internetaansluiting en het mobiele abonnement beiden op mijn naam zijn afgesloten, en netjes aan elkaar gekoppeld in Mijn Telfort. Is het dan niet een beetje raar dat ik een verhuizing door zou kunnen (en willen) geven voor slechts één adres?

Alvast bedankt, Marijn

PS: Kun je misschien zien door wie en op welke manier dit in mei is geconstateerd en aangepast? Bij mijn weten is het foutieve adres namelijk op zaterdag 31 maart geconstateerd en gewijzigd in één van jullie Telfort winkels. Daar heb ik op maandag 2 april een schriftelijke bevestiging van gekregen, dus niet pas in mei.
Reputatie 5
Badge +8
Ik zie inderdaad een wijziging van de winkel op 2 maart. Ik zie nu ook waar het toen fout is gegaan. Op het huisnummer. Er is een ander huisnummer ingevoerd dan waar je op woont. Dat is niet zo mooi. Excuses daarvoor. Ook vreemd inderdaad dat je geen bevestiging van afmelding hebt gekregen. Waarom durf ik zo niet te zeggen, deze zou je wel moeten krijgen namelijk. Wat ik nu wil voorstellen omdat het toen mis is gegaan is om vanaf april tot nu CombiVoordeel te vergoeden. Dat komt neer op 6 x 5 = 30 euro. Als je hier mee akkoord gaat, dan maak ik het voor je in orde.
Reputatie 1
Akkoord. Wat mij betreft een mooie middenweg. Bedankt Bart!
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb het in orde gemaakt voor je. Binnen 10 werkdagen zul je de vergoed op jouw rekening gestort krijgen. 🙂 Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag.

Reageer