beantwoord

CombiVoordeel met terugwerkende kracht vergoed

• 9 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Al jarenlang ben ik Telfort Mobiel klant. Sinds januari heb ik ook Telfort Thuis. Bij de bestelling heb ik CombiVoordeel aangezet:

Dit heeft u besteld
●DSL Internet
●Ingangsdatum: 8 januari 2019
●Combivoordeel: 2 keer zoveel data in uw mobiele abonnement(en).
●Combivoordeel: 5,- euro korting.

Nu Telfort recentelijk de tarieven heeft verhoogd ben ik nog eens naar de factuur gaan kijken en zie ik dat de combivoordeel er nooit vanaf is gegaan. Na contact met de klantenservice blijkt dit zo te zijn omdat het telefoonnummer nog op het oude adres stond. De klantenservicemedewerker kon mij vervolgens alleen helpen met het aanpassen van het adres en het aanvragen van CombiVoordeel vanaf de volgende maand.

Ik ben hier erg ontevreden over. Dit omdat in de bestelling staat aangegeven dat je Combivoordeel krijgt (bij het bestellen kan uiteraard alles), de Mobiel en Thuis accounts gewoon gekoppeld zijn en in MijnTelfort altijd heeft gestaan dat CombiVoordeel actief was. Gecombineerd met de recentelijke prijsverhoging (staat in de voorwaarden, maar binnen een jaarcontract toch zuur) en de verschrikkelijke klantenservice (het keuzemenu verbreekt bij 50% van je vragen gewoon de verbinding en voor een klacht moet je hier een account aanmaken) krijg ik nu toch een erg vervelend gevoel bij Telfort.

Ik zou dan ook graag willen dat de CombiVoordeel met terugwerkende kracht wordt vergoed (8x €5). Ik zie dat het gemiddelde antwoord is 'alles staat nu goed, vanaf de komende maand krijg je CombiVoordeel' en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten. Ik hoor graag van jullie

Vriendelijk groet
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 augustus 2019, 12:25

Dat kan ik mij voorstellen. Die verwarring had niet mogen ontstaan. Excuses daarvoor.

Ik heb in ieder geval de vergoeding voor je doorgevoerd. Dit bedrag ontvang je binnen 10 werkdagen van ons.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Daan12345, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Je verwacht CombiVoordeel besteld te hebben bij je abonnement blijft dit toch niet goed te zijn gegaan. Nu moet ik wel zeggen, dat als je het besteld dat je wel aan de voorwaarden moet voldoen. Als deze niet kloppen krijg je het niet.

Dat is ook gebeurd. Alleen nu begrijp ik dat het voor jouw niet duidelijk was omdat mijn Telfort anders aangaf. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat de adressen gelijk gezet zijn, dan staat nu inderdaad alles goed. Ik zie ook de aanvraag staan.

Toch kan ik je verzoek van 8x 5 euro vergoeden niet honoreren. Je hebt het al in januari aangevraagd, sindsdien bleek het al niet goed te staan. Omdat je ook zelf onderzoeksplicht hebt kan ik het verzoek niet honoreren. Om je toch tegemoet te komen wil ik voorstellen om de laatste drie maanden te vergoeden, het maximale wat ik hier in kan betekenen. Ik hoor graag van je.
Dag Bart, bedankt voor je reactie. Ik snap dat ik ook verantwoordelijk ben, maar vind het toch jammer dat dit bij het afsluiten van het contract dan niet goed wordt gecommuniceerd. Dat in je account dan vervolgens wel gewoon staat dat CombiVoordeel actief is, vind ik helemaal verwarrend.

Hoe dan ook: Ik maak graag van je aanbod gebruik en zie de tegemoetkoming tegemoet. Bedankt voor deze oplossing.
Reputatie 8
Badge +11
Dat kan ik mij voorstellen. Die verwarring had niet mogen ontstaan. Excuses daarvoor.

Ik heb in ieder geval de vergoeding voor je doorgevoerd. Dit bedrag ontvang je binnen 10 werkdagen van ons.

Mocht je zo nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.

Reageer