beantwoord

Combivoordeel met meerder mobiele telefoons

• 15 november 2017
  • 4 reacties
  • 222 keer bekeken

Heb wel belangstelling voor combivoordeel door meerdere mobieltjes (sim-only) te koppelen met mijn alles in 1 abonnement. Maar als ik meerdere mobieltjes hier op wil hebben kan ik dan de databundel voor alle mobieltjes delen of moet ik voor elke mobiel een aparte databundel kopen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 15 november 2017, 21:34

@J.H.LDelen van MB’s met het Combivoordeel is niet mogelijk. Kies je voor de verdubbeling dan kan je 5 mobiele abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan aanmelden. Ze krijgen dan allemaal de verdubbeling van de bundels.

Ik vind het wel een goede suggestie. Stel het voor in het subforum Tips en verbeterideeën zou ik zeggen! 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@J.H.LDelen van MB’s met het Combivoordeel is niet mogelijk. Kies je voor de verdubbeling dan kan je 5 mobiele abonnementen die op hetzelfde adres geregistreerd staan aanmelden. Ze krijgen dan allemaal de verdubbeling van de bundels.

Ik vind het wel een goede suggestie. Stel het voor in het subforum Tips en verbeterideeën zou ik zeggen! 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi J.H.L., welkom op het forum. Aan de reactie van Koffiemok kan ik weinig toevoegen. Net als Koffiemok vind ik dit een leuk voorstel. Heb het daarom intern doorgezet. Bedankt voor de suggestie! 🙂
Het is al een optie voor kpn mobiel klanten op 1 adres dus als gezegd stel het voor.
Als ik het goed lees gaat het er voor de vraagsteller om het verbruiken van data uit 1 bundel met meerdere toestellen.
Dus een gedeelde bundel, niet het delen van rest data zoals bij KPN
https://www.kpn.com/compleet/voordelen/mbs-delen.htm
Reputatie 7
Badge +7
Dat maakte ik er ook uit op, Galdor. Bedankt voor de toevoeging!

Reageer