beantwoord

CombiVoordeel met 2 abonnementen?

• 6 december 2015
  • 4 reacties
  • 1943 keer bekeken

In ons huishouden zijn 2 sim-only abonnementen actief met Telfort bel- en internetbundel. Bij verhuizing overwegen we glasvezel te nemen met Alles-in-1. Geldt dan 2x €5 korting (want 2 sim-only-abonnementen) op de glasvezelfactuur?

En daarnaast krijg je nou wel of niet aansluitkosten terug van glasvezel? Ik lees "Maak je al gebruik van een mobiel abonnement en voeg je daarnaast een Internet & Interactieve TV abonnement toe dan ontvang je hiervoor geen aansluitkosten terug. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van CombiVoordeel." Als ik aan de andere kant start met bestellen op de site, zie ik wel de aansluitkosten doorgestreept.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 6 december 2015, 16:19

Je kan 1 combivoordeel kiezen.
Heb je 2 mobiele abonnementen dan kan je 1 x 5 euro korting krijgen op de factuur van internet,tv en bellen.
Kies je voor de verdubbeling van de bundels van de mobiele abonnementen dan krijgen beide abonnementen de verdubbeling.

De aansluitkosten krijg je weer terug op de 2de of 3de factuur na het activeren van het combivoordeel.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Je kunt kiezen tussen 5 euro permaand korting op alles in een abbonnement (internet tv bellen),of verdubbeling van je bundels van alle telfort mobiele aansluitingen op jou adres.
De 5 euro korting is dus niet voor je sim only abbonnementen.
Je kunt kiezen tussen 5 euro permaand korting op alles in een abbonnement (internet tv bellen),of verdubbeling van je bundels van alle telfort mobiele aansluitingen op jou adres.
De 5 euro korting is dus niet voor je sim only abbonnementen.

Dank je wel voor je reactie, maar ik snap het nog niet helemaal. Kan ik per sim-only-abonnement kiezen voor €5 korting op Alles in één? Dan zou het €10,- korting zijn namelijk.
Reputatie 2
Badge +2
Het is of 5 euro korting per maand op je factuur televisie,internet en bellen,of je krijgt voor sim only abbonnementen een verdubbeling van je belminuten sms en mb's.
Je kan dus geen 5 euro korting op je sim only kiezen.
Reputatie 8
Badge +15
Je kan 1 combivoordeel kiezen.
Heb je 2 mobiele abonnementen dan kan je 1 x 5 euro korting krijgen op de factuur van internet,tv en bellen.
Kies je voor de verdubbeling van de bundels van de mobiele abonnementen dan krijgen beide abonnementen de verdubbeling.

De aansluitkosten krijg je weer terug op de 2de of 3de factuur na het activeren van het combivoordeel.

Reageer