beantwoord

Combivoordeel MB's niet 3 maanden geldig?

• 14 september 2015
  • 6 reacties
  • 784 keer bekeken

Hoi,

Heb ik het goed begrepen dat de extra MB's, verkregen middels de combivoordeel regeling, niet 3 maanden geldig zijn maar slechts 1 maand?

Bvd,
David
icon

Beste antwoord door davidagain 15 september 2015, 11:00

Ik heb na lang zoeken het antwoord zelf gevonden:

"Met de twee keer zo grote mobiele bundel krijg je gratis twee keer zo veel minuten, MB’s en sms’jes in je mobiele abonnement.
Dit voordeel gaat direct in zodra je per mail én per sms de bevestiging hebt gekregen dat CombiVoordeel is ingegaan. De 2 x zoveel min/mb/sms worden elke maand toegekend voor de gehele factuurperiode. Je kunt de extra minuten, MB’s en sms’jes niet meenemen naar de volgende factuurperiode.""

Jammer, dan stap ik niet over.
Bekijk reactie

6 reacties

Ik heb na lang zoeken het antwoord zelf gevonden:

"Met de twee keer zo grote mobiele bundel krijg je gratis twee keer zo veel minuten, MB’s en sms’jes in je mobiele abonnement.
Dit voordeel gaat direct in zodra je per mail én per sms de bevestiging hebt gekregen dat CombiVoordeel is ingegaan. De 2 x zoveel min/mb/sms worden elke maand toegekend voor de gehele factuurperiode. Je kunt de extra minuten, MB’s en sms’jes niet meenemen naar de volgende factuurperiode.""

Jammer, dan stap ik niet over.
Badge +2
Jammer te vernemen Davidagain. Denk er nog over na, de maandelijkse verdubbeling is uiteindelijk echt een scherp voordeel. 😉
Op de Telfort website: "Telfort beloont klanten die abonnementen van Telfort combineren met extra voordeel."

Het combivoordeel wordt dus door Telfort zelf een EXTRA voordeel genoemd, om klanten te belonen.
Maar ik begrijp dus uit bovenstaande berichten dat je het "3 maanden meeneem voordeel" moet inleveren om voor deze beloning in aanmerking te kunnen komen?
Dan is het dus niet "extra" maar eigenlijk "in plaats van"!

EDIT:
Oke, ik had het maar weer half gelezen en begrepen.
Je kunt de extra minuten en mb's niet meenemen maar blijkbaar wel de minuten die standaard bij je abo horen. Nou maar hopen dat Telfort eerst de extra MB's opmaakt, dan kun je de standaard MB's alsnog meenemen 😉
Badge +2
Je hebt én én, maar alleen de reguliere MBs gaan 3 maanden mee, de verdubbelde uit het combivoordeel niet.

Wat wél interessant is, is welke MBs er eerst op gaan...
Reputatie 4
Badge +1
Goed punt Matthijs. Bij de nieuwe abonnementen kun je inderdaad bundeltegoed meenemen naar de volgende maand. De tegoed wat je hebt meegenomen, maak je als eerste op. Als deze op zijn, begin je aan de nieuwe bundel(s).
Badge +2
Goed om te weten. Weet je ook of daarnaast eerst de combivoordeel MBs opgaan of eerst de gewone?

Reageer