beantwoord

CombiVoordeel kan niet geactiveerd worden

• 24 januari 2019
  • 9 reacties
  • 264 keer bekeken

beste telfort,

ik heb telfort mobiel en thuis en zou voor een combivoordeel in aanmerking moeten komen. het lukt mij echter niet het aan te zetten. wat moet ik nu doen?

mvg Maarten Rotman
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 26 januari 2019, 17:12

Dag @maartenrt. Van harte welkom hier op het Forum. Leuk dat je nu Thuis én Mobiel hebt. 😄 Ik begrijp dat het niet lukt om je aan te melden voor CombiVoordeel. @Galdor68 en @jimny hebben je al een stukje op weg geholpen, zie ik. Je kunt je aanmelden zodra beide abonnementen op hetzelfde adres staan en zijn ingegaan. Je mobiele abonnement is gisteren ingegaan en ik zie dat CombiVoordeel nu actief is. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

9 reacties

Op de site staat het in hoofdletters per wanneer is je abonnement(en) ingegaan?
Via de mijntelfort omgeving zou je kunnen vinden of en zoja welke nummers aangemeld zijn.
Reputatie 8
Badge +17
Vermeld je klantnummer in je forum profiel met je mobiel nummer dan ziet webcare meteen wie je bent als ze je topic oppakken

Hieronnder een linkje

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voorwaarden-voor-het-krijgen-van-combivoordeel.htm
Reputatie 8
Badge +17
Staan beide abonnementen op precies het zelfde adres
ja.
mvg maarten
Staan beide abonnementen op precies het zelfde adres
weet jij of je combiveerdeel meteen aan kan zetten?
Sms combivoordeel aan naar 1266 als het om de dubbele data gaat.
Gaat het om korting op de thuisrekening of een tv pakket dan via Mijntelfort

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-aanzetten.htm
Sms combivoordeel aan naar 1266 als het om de dubbele data gaat.
Gaat het om korting op de thuisrekening of een tv pakket dan via Mijtelford

de sms code werkt niet. en via mijn telfort ook niet
Reputatie 6
Badge +9
Dag @maartenrt. Van harte welkom hier op het Forum. Leuk dat je nu Thuis én Mobiel hebt. 😄 Ik begrijp dat het niet lukt om je aan te melden voor CombiVoordeel. @Galdor68 en @jimny hebben je al een stukje op weg geholpen, zie ik. Je kunt je aanmelden zodra beide abonnementen op hetzelfde adres staan en zijn ingegaan. Je mobiele abonnement is gisteren ingegaan en ik zie dat CombiVoordeel nu actief is. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @maartenrt. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Mag ik ervan uitgaan dat het is opgelost? Als je toch nog ergens vragen over hebt, lees ik dat graag.

Reageer