Combivoordeel kan niet aan gezet worden

  • 13 juli 2017
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik een e-mail ontvangen van Telfort met daarin de mededeling dat combivoordeel (5 euro factuurkorting) niet aangezet kan worden omdat er geen mobiel abonnement geregistreerd staat op mijn adres.

Nu breekt toch wel mijn klomp! Jullie schrijven al de kosten af voor het mobiele abonnement, dus het moge duidelijk zijn dat ik weldegelijk een mobiel abonnement heb. Ik baal er eerlijk gezegd van dat ik overal achteraan moet zitten. Het begon al dat mijn mobiel abonnement een onjuiste startdatum had, nu dit weer. Ik hoop dat jullie combivoordeel alsnog z.s.m. kunnen activeren met terugwerkende kracht.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, welkom op het forum! Wat vreemd dat CombiVoordeel niet aangemeld kan worden. Ik heb zojuist gekeken in het systeem en je voldoet gewoon aan alle voorwaarden. Zojuist heb ik CombiVoordeel voor je aangemeld. Als het goed is ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Laat je even weten zodra je deze hebt ontvangen? Bij voorbaat dank!

Reageer