beantwoord

CombiVoordeel, kan ik dat ook

• 9 januari 2019
  • 8 reacties
  • 271 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Klein vraagje over combi voordeel

Ik heb een mobiel Abbo en die loopt af in mei, ben al jaren klant en liefst blijf ik.

Ik wil heb een mobiel op het oog, maar heb ik dan ook recht op combi voordeel alleen op mijn mobiele telefoon.

Alleen op heb een mobiel, heb geen tv of internet, echt alleen mobiel zelf geen ander fam die bij telfort zit, dus meerdere mobiels ofzo

Dat is een beetje onduidelijk voor mij als ik eerlijk ben

dat was mijn vraagje eigenlijk

vriendelijke yvonne

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 januari 2019, 19:22

Hallo @yonne, als je alleen 1 mobiel abonnement hebt heb je inderdaad geen CombiVoordeel. Dat zijn voordelen als je meerdere Telfort abonnementen hebt, met een enkel abonnement kan er niets gecombineerd worden tot voordeel.
Je kunt je terug laten bellen door je nummer in te voeren op deze pagina, dan kan je alle mogelijkheden bespreken met een collega 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @yonne, als je alleen 1 mobiel abonnement hebt heb je inderdaad geen CombiVoordeel. Dat zijn voordelen als je meerdere Telfort abonnementen hebt, met een enkel abonnement kan er niets gecombineerd worden tot voordeel.
Je kunt je terug laten bellen door je nummer in te voeren op deze pagina, dan kan je alle mogelijkheden bespreken met een collega 🙂
Dat is inderdaad jammer.
Graag gedaan.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi galdor.
Dank je wel

En nee.... bij mij staat er geen 2 of 3 maanden korting.
Als ik als niet klant kijk, en kijk als wel klant is dat gelijk. En bij sommige zelfs als klant duurder.

Soms een beetje krom maar ja tis niet anders.
Bedankt dat je in iedergeval reageerde op mijn vraagje. Top van je.

Gr yvon
Als je de verleng optie gebruikt als deze al beschikbaar is krijg je dan geen 2 of 3 maanden korting? Dat is dan nog iets maar ik kan me voorstellen dat dit ook op jaarbasis niet opweegt.
Succes met je afwegingen.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi galdor 68

Prepaid is voor mij geen optie.
En ja ik wil een nieuw toestel met abbo.
Maar zou graag ook voordeel willen. Maar zoals ik begrijp is dat alleen als je een heel pakket hebt. En dat heb ik niet.
Dan is verlengen soms duurder voor klanten die al bij telfort zitten.
Dat is al een dingetje wat ik al niet begrijp, als klant en dan duurder uit.
Dus ja shoppen is nu even voor mij voordeliger zeg maar.
Meer mb belminuten en goedkoper uit zijn bij een ander. Is toch een dingetje om over na te denken.
Anders ben je een dief van je eigen portemonnee toch. ☺️
Je kan nog even afwachten op de reactie van een Telfort medewerker. Maar ik vermoed dat deze niet veel anders kan vertellen.

Voor de Combivoordeel het zit al in de naam geldt het volgende Combineren van 2 mobiele abonnementen op 1 woonadres of 1 mobiel abonnement combineren met internet en tv thuis.

Vooral voor klanten die weinig bellen en van internet gebruik maken is een mobiel abonnement bij Telfort duurder dan elders met het combivoordeel is het nog leuk.

Ik kan je niet echt ongelijk geven dat je ergens anders gaat kijken.
Heel mischien om toch in de Telfort familie te blijven is een prepaid nummer handig?

Als ik je goed begrijp zou je juist een andere telefoon met abonnement willen?
Reputatie 1
Badge +1
O jammer .... jammer dat ze niet iets voor vast klanten, met alleen mobiel iets hebben

En in mijn telfort heb ik gekeken maar echt voordeel had ik er niet van.

Ik zal dan naar een ander provider moeten gaan helaas na al die jaren klant );

nou ja zit niks anders op helaas

bedankt voor alles telfort was echt mijn provider

maar toch bedankt

Gr Yvonne
Nee zover ik weet niet, je zou je kunnen laten terugbellen en dan zo een verlengkorting krijgen, mischien krijg je ook korting als je via Mijn Telfort verlengt.
Meer zal er dan niet in zitten.

Reageer