beantwoord

Combivoordeel is uitgezet doorTelfort. Zoveelste probleem bij Telfort.in 2 maanden.



Toon het eerste bericht

37 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ron46, bedankt voor de update.

Ik heb ook even weer gekeken. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet begrijpt waarom de nummers verwijderd moeten worden. Er gaat iets niet goed met CombiVoordeel. Hierdoor moet het afgemeld en opnieuw aangemeld worden. Maar ook dit lijkt niet goed te gaan. Daarom ligt het nu bij de specialist. Hij werkt nu aan het probleem. Hopelijk heeft hij de oplossing snel gevonden.
Want jij schrijft, dat zie ik ook allemaal terug, dat heb ik nagekeken en helaas is het nu nog niet gelukt. Het zou inderdaad heel makkelijk moeten zijn, zo zie ik het ook, alleen gaat er toch iets niet goed wat voor mij onverklaarbaar is. Zoals gezegd wordt er aan gewerkt en ik hoop met je mee dat het voor de nieuwe periode is opgelost.
Zojuist een e-mail gekregen waarin staat dat het CombiVoordeel aan staat voor beide mobiels en voor telfort thuis!
De Mb's zijn met terugwerkende kracht vanaf juni aangepast in Mijntelfort.
Even nog de volgende facturen afwachten, maar ik denk dat nu alle problemen nu zijn opgelost.
Hoi Ron46, bedankt voor de update.

Ik heb ook even weer gekeken. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet begrijpt waarom de nummers verwijderd moeten worden. Er gaat iets niet goed met CombiVoordeel. Hierdoor moet het afgemeld en opnieuw aangemeld worden. Maar ook dit lijkt niet goed te gaan. Daarom ligt het nu bij de specialist. Hij werkt nu aan het probleem. Hopelijk heeft hij de oplossing snel gevonden.
Want jij schrijft, dat zie ik ook allemaal terug, dat heb ik nagekeken en helaas is het nu nog niet gelukt. Het zou inderdaad heel makkelijk moeten zijn, zo zie ik het ook, alleen gaat er toch iets niet goed wat voor mij onverklaarbaar is. Zoals gezegd wordt er aan gewerkt en ik hoop met je mee dat het voor de nieuwe periode is opgelost.


Besre Bart,

CombiVoordeel staat aan en de Mb's zijn aangepast vanaf juni!
Erg bedankt voor je snelle reacties telkens weer!
Het ziet er naar uit dat alle problemen nu zijn opgelost.
Even nog de juli facturen afwachten, maar het ziet er goed uit.
Nogmaals bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ron46, fijn om te lezen dat alle inspanningen zijn vruchten hebben afgeworpen. Daar ben ik blij om. Nu staat alles zoals je graag zou willen. 🙂 Dat is fijn. Mocht er toch nog iets verkeerd staan in de facturen, dan horen wij dat graag.
Nieuwe factuurperiode is ingegaan voor nummer ...457. En de verdubbelaar voor de MB's, het CombiVoordeel dus, is NIET toegepast!! 4000 MB eraf, en 2000 MB erbij, totaal 10000 ipv 12000.. Ook de belminuten staan niet goed. Ik heb het zelf proberen na te rekenen: 1900 van de vorige maand min 600 en dan 400 ipv 700 erbij? Totaal staat er 1700 ipv 2000 minuten! Hier begrijp ik helemaal niets van en ik word er helemaal niet goed van. Moet dit elke maand via een klacht met de hand gebeuren? Of komt het goed als de factuur gemaakt wordt?
Ik ben nu echt wanhopig.
Reputatie 8
Badge +11
Meen je niet dat het weer niet klopt. Dat is niet fijn. Ik wilde dan ook meteen meekijken. Ik zie dat je gisteravond nog contact hebt gehad met mijn collega's van de CombiVoordeelDesk. Ben je er met ze uitgekomen?
[quote=Bart - Telfort]Meen je niet dat het weer niet klopt. Dat is niet fijn. Ik wilde dan ook meteen meekijken. Ik zie dat je gisteravond nog contact hebt gehad met mijn collega's van de CombiVoordeelDesk. Ben je er met ze uitgekomen?[/quote

Dag Bart, fijn dat je reageert. Nee, ik ben er absoluut niet uitgekomen. Het schijnt te moeilijk te zijn om het allemaal uit te leggen. Ik heb ook een nieuw topic geopend, maar het is misschien verstandig als ik de informatie daarvan naar dit topic kopieer?
Hier is de info uit het nieuwe topic " Nieuwe actuele bundelstand bij start nieuwe maand klopt (alweer) niet".
Ik dacht, ik maak een nieuw topic, want volgens mij staat het combivoordeel nu aan.
Dit lijkt op een nieuw probleem. En sorry voor ale details, maar ik wou duidelijk zijn.

"Voor het toestel met nr eindigend op 457 klopt bij start nieuwe maand het aantal MB's en het aantal belminuten niet. Hoewel ik de factuur nog niet gezien heb, kan ik wel bedenken wat er is gebeurd.
De MBs in het abonnement zijn 2 GB per mnd inclusief het klantenvoordeel uit 2017.(voor altijd).
Er moet dus maandelijks met de verdubbelaar van het CombiVoordeel 4 GB bijgeteld worden (na aftrek van het restant van de MB's van 3 maanden geleden en de gebruikte MBs; dat is altijd 4 GB bij dit nr).
Er staat nu 10.000 MB, in plaats van de 12.000 MB die er alle maanden hiervoor stonden)
Er moet dus 4000 MB zijn afgetrokken (is ok) en maar 2000 MB bijgeteld.
Ook de belminuten staan verkeerd.
In het abonnement zitten 700 minuten (dat is inclusief de extra 400 minuten die verkregen zijn door het oude combivoordeel).
Er waren in juni 1900 minuten. De minuten van 3 maanden geleden zijn eraf gehaald: 600 (het gebruik viel binnen die 600) en er zijn maar 400 (?) minuten bijgeteld. Het resultaat is 1700 minuten. Dat moeten er 1900-600+700 is 2000 zijn.
Ik ben al juni bezig geweest op dit forum over het CombiVoordeel (zie topic CombiVoordeel is uitgezet door Telfort....)
Dat was door Telfort uitgezet en staat nu weer aan. Maar toch gaat het nog niet goed.
In juni was alles gecorrigeerd en stond alles goed (nogmaals MBs op 12000 en minuten op 1900) maar nu is het alweer hartstikke fout.
Ik ben hier uren en dagen mee bezig geweest, het geeft veel stress en ellende (bellen, topic bijhouden in het forum).
Ik dacht dat nu alles verder goed zou gaan, maar helaas.....
Ben benieuwd hoe het met het andere nummer, eindigend op 012 gaat over een paar dagen.
Jarenlang geen enkel probleen gehad met CombiVoordeel en berekening van de nieuwe bundelstand. Nu heb ik echt veel ellende. En weet u, ik kan met 1 maand weg met internet en één mobiel, maar dat wil ik niet. Maar ik ben hier zóveel tijd aan kwijt, dat ik bijna gedwongen word. Dit moet toch op te lossen zijn? Please help en nu voorgoed!"


Ik hoop dat je zo genoeg info hebt om mij weer te helpen.
Want daar heb ik wèl vertrouwen in.
Hier is de info uit het nieuwe topic " Nieuwe actuele bundelstand bij start nieuwe maand klopt (alweer) niet".
Ik dacht, ik maak een nieuw topic, want volgens mij staat het combivoordeel nu aan.
Dit lijkt op een nieuw probleem. En sorry voor ale details, maar ik wou duidelijk zijn.

"Voor het toestel met nr eindigend op 457 klopt bij start nieuwe maand het aantal MB's en het aantal belminuten niet. Hoewel ik de factuur nog niet gezien heb, kan ik wel bedenken wat er is gebeurd.
De MBs in het abonnement zijn 2 GB per mnd inclusief het klantenvoordeel uit 2017.(voor altijd).
Er moet dus maandelijks met de verdubbelaar van het CombiVoordeel 4 GB bijgeteld worden (na aftrek van het restant van de MB's van 3 maanden geleden en de gebruikte MBs; dat is altijd 4 GB bij dit nr).
Er staat nu 10.000 MB, in plaats van de 12.000 MB die er alle maanden hiervoor stonden)
Er moet dus 4000 MB zijn afgetrokken (is ok) en maar 2000 MB bijgeteld.
Ook de belminuten staan verkeerd.
In het abonnement zitten 700 minuten (dat is inclusief de extra 400 minuten die verkregen zijn door het oude combivoordeel).
Er waren in juni 1900 minuten. De minuten van 3 maanden geleden zijn eraf gehaald: 600 (het gebruik viel binnen die 600) en er zijn maar 400 (?) minuten bijgeteld. Het resultaat is 1700 minuten. Dat moeten er 1900-600+700 is 2000 zijn.
Ik ben al juni bezig geweest op dit forum over het CombiVoordeel (zie topic CombiVoordeel is uitgezet door Telfort....)
Dat was door Telfort uitgezet en staat nu weer aan. Maar toch gaat het nog niet goed.
In juni was alles gecorrigeerd en stond alles goed (nogmaals MBs op 12000 en minuten op 1900) maar nu is het alweer hartstikke fout.
Ik ben hier uren en dagen mee bezig geweest, het geeft veel stress en ellende (bellen, topic bijhouden in het forum).
Ik dacht dat nu alles verder goed zou gaan, maar helaas.....
Ben benieuwd hoe het met het andere nummer, eindigend op 012 gaat over een paar dagen.
Jarenlang geen enkel probleen gehad met CombiVoordeel en berekening van de nieuwe bundelstand. Nu heb ik echt veel ellende. En weet u, ik kan met 1 maand weg met internet en één mobiel, maar dat wil ik niet. Maar ik ben hier zóveel tijd aan kwijt, dat ik bijna gedwongen word. Dit moet toch op te lossen zijn? Please help en nu voorgoed!"


Ik hoop dat je zo genoeg info hebt om mij weer te helpen.
Want daar heb ik wèl vertrouwen in.


Beste Bart, ik heb nu de factuur en zie dat het ligt aan de mee te nemen MB's en minuten.
Van de 12000 MB worden er maar 6000 meegenomen naar de volgende periode, er komen er wel 4000 bij.
Van de 1900 minuten worden er maar 1000 meegenomen naar de volgende periode. Er komen er wel 700 bij.
Kan jij de meegenomen MBs en minuten verklaren? Ik 8000 MB en 1300 belminuten verwacht. Maar ik denk wel dat ik het misschien begrijp. Omdat het CombiVoordeel uit heeft gestaan zijn er maar 2000 ipv 4000 MBs van mei plus 4000 MB van juni (CombiVoordeel weer aan) is totaal 6000 MB meegenomen. En voor de minuten geldt ook zoiets. Er zijn maar 300 van mei (Combivoordeel uit), ipv 600 plus 700 minuten van juni (CB weer aan) meegenomen. Is totaal 1000 minuten. Als dat zo is, dan snap ik het weer en is er niets aan de hand. Het komt dan vanzelf in de komende maanden weer goed. Kan jij nagaan of ik het goed heb?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ron46, ik begrijp goed dat je er klaar mee bent. Je wilt gewoon dat het goed staat zodat je krijgt waar je recht op hebt. Dat wil ik ook. Jammer dat je er met mijn collega niet uitgekomen bent. Nu moet ik zeggen dat ik ook even flink aan het puzzelen, rekenen en zoeken ben geweest om tot de verklaring te komen. Die is inderdaad hetzelfde als wat jij ook hebt gevonden. Doordat het uit heeft gestaan. Mist de verdubbeling even en mis je dus wat. Vanaf de volgende periode moet het inderdaad weer zo staan als je verwacht had. Hou het voor de zekerheid in de gaten. Mocht ik niets horen volgende maand, dan ga ik er van uit dat het goed staat.
Hoi Ron46, ik begrijp goed dat je er klaar mee bent. Je wilt gewoon dat het goed staat zodat je krijgt waar je recht op hebt. Dat wil ik ook. Jammer dat je er met mijn collega niet uitgekomen bent. Nu moet ik zeggen dat ik ook even flink aan het puzzelen, rekenen en zoeken ben geweest om tot de verklaring te komen. Die is inderdaad hetzelfde als wat jij ook hebt gevonden. Doordat het uit heeft gestaan. Mist de verdubbeling even en mis je dus wat. Vanaf de volgende periode moet het inderdaad weer zo staan als je verwacht had. Hou het voor de zekerheid in de gaten. Mocht ik niets horen volgende maand, dan ga ik er van uit dat het goed staat.
Beste Bart, bedankt voor je antwoord.
Er kunnen dingen misgaan en er is veel misgegaan de afgelopen periode. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Maar ik heb nu goede hoop dat nu, zeker bij de volgende periode, alles goed komt. En dan moet ik toch echt zeggen dat Telfort er veel aan doet om de gemaakte fouten te verbeteren en ook te compenseren. Het forum en het team daarachter is daarbij erg behulpzaam, waarvoor mijn dank. Ik meld de status over een maand nog wel. Goed of fout (wat ik niet meer verwacht).
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de mooie woorden. Dat doet ons goed, want dat is ook het werk wat we willen leveren. 🙂 Ik ga er ook vanuit dat het goed staat nu. Mocht er toch nog iets zijn, dan hoor ik dat graag.

Reageer