beantwoord

combivoordeel is uitgezet

• 14 januari 2017
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Combivoordeel - opnemen pakket- is vandaag uitgezet. Hier zijn wij niet van op de hoogte. Wel zijn we vandaag naar de telfort winkel geweest voor wat vragen en klachten over de interactieve televisie. Kunnen jullie aub de combivoordeel weer aan zetten?? Is er een mogelijkheid dat we onze opgenomen programma's terugkrijgen???
icon

Beste antwoord door gjveurink 17 januari 2017, 21:54

Hallo stephen, nadat we gisteren de klantenservice hebben gebeld bleek dat de medewerker uit de winkel het uit had gezet. Inmiddels is de combivoordeel weer aangezet, alleen nog niet op onze tv, dit kon 3-5 dagen duren helaas. We zijn goed geholpen door de klantenservice, alleen zijn helaas de opnames verloren gegaan.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo gjveurink, welkom op het forum! Ik zie dat CombiVoordeel inmiddels is aangemeld. Kun je de opnames inmiddels weer zien? In afwachting van jouw reactie.
Hallo stephen, nadat we gisteren de klantenservice hebben gebeld bleek dat de medewerker uit de winkel het uit had gezet. Inmiddels is de combivoordeel weer aangezet, alleen nog niet op onze tv, dit kon 3-5 dagen duren helaas. We zijn goed geholpen door de klantenservice, alleen zijn helaas de opnames verloren gegaan.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden! Wat jammer dat de opnames verloren zijn gegaan. Mocht het pakket na uiterlijk 5 dagen niet geactiveerd zijn stuur mij dan een berichtje. Ik zorg er dan voor dat het in orde wordt gemaakt.
Goedendag, nadat we nu 5 werkdagen verder zijn en de combivoordeel nog steeds niet aangemeld is, moet ik toch gebruik maken van uw diensten.. Vanavond telfort klantenservice aan de lijn gehad maar die geven aan dat het een fout is in het systeem en daardoor niet is aangemeld. Nu moeten we ons morgen rond 19:00 i uur via de site opnieuw weer aanmelden omdat de combivoordeel collega's niet aan het werk zijn. Kunt u ons helpen om dit aan te zetten? Zodat we niet nogmaals een week moeten wachten?

Reageer