beantwoord

Combivoordeel is niet verwerkt op factuur

• 17 februari 2020
  • 7 reacties
  • 224 keer bekeken

Heb hierover al eerder contact gehad met uw medewerker, volgens haar komt het allemaal in orde.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 maart 2020, 11:06

Hoi @evibanfi, hier ben ik weer. CombiVoordeel is nu opnieuw geactiveerd bij jou, inclusief de Fox Sports korting. Vanaf de volgende factuur zal je het daar ook weer kunnen zien staan. Ik heb ook een vergoeding ingevoerd voor de maanden waarin je het zenderpakket had, maar de korting niet kreeg. Hierover krijg je binnen enkele werkdagen een tussentijdse factuur, maximaal 10 werkdagen daarna zal het op je rekening worden bijgeschreven.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @evibanfi, welkom bij ons op het forum. Waar zie je het CombiVoordeel precies niet staan? Is dat echt op de factuur, of in de Mijn Telfort? Op dit moment wordt het CombiVoordeel niet goed weergegeven in de Mijn Telfort, terwijl het wel actief is. Als je het daar zo ziet zal er inderdaad niets aan de hand zijn. Als je het op de factuur is waar je het niet ziet staan speelt er iets anders.

Zou je jouw postcode en huisnummer aan je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @evibanfi, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het duidelijk met mijn eerste reactie? Als ik je er meer over kan vertellen weet je me te vinden.

Het is niet verwerkt op de factuur.

Met vriendelijke groet 

Evi Banfi

Reputatie 8
Badge +11

Dan zal er bij jou iets anders spelen @evibanfi. Ik ben er verder voor je ingedoken, CombiVoordeel lijkt al langer niet actief te zijn bij jouw abonnement. Fox Sports is op 1 september toegevoegd aan het pakket, sindsdien is het een betaalde extra. Tegelijkertijd staat het ook wel als CombiVoordeel zender aan, dus het systeem spreekt zichzelf tegen. Ik heb CombiVoordeel nu geprobeerd af te melden, zodat het daarna opnieuw kan worden aangemeld met de juiste korting. Als je een melding krijgt dat het is afgemeld komt dat dus daardoor, dat is niets om je zorgen over te maken. Zodra ik er een terugkoppeling over heb kom ik er bij je op terug.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @evibanfi, hier ben ik weer. CombiVoordeel is nu opnieuw geactiveerd bij jou, inclusief de Fox Sports korting. Vanaf de volgende factuur zal je het daar ook weer kunnen zien staan. Ik heb ook een vergoeding ingevoerd voor de maanden waarin je het zenderpakket had, maar de korting niet kreeg. Hierover krijg je binnen enkele werkdagen een tussentijdse factuur, maximaal 10 werkdagen daarna zal het op je rekening worden bijgeschreven.

Heel fijn dat het opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Evi Banfi

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer