beantwoord

CombiVoordeel is komen te vervallen

  • 12 februari 2020
  • 12 reacties
  • 333 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo!

 

Sinds Telfort een deel overgegaan is naar KPN, heb ik het volgende probleem. Mijn combivoordeel is opeens vervallen, moet nu betalen voor Fox Sports terwijl dat eerder niet was. Nu probeerde ik CombiVoordeel te wijzigen dat lukte ook niet, maar afmelden ging wel. Nu wil ik mij weer opnieuw aanmelden, maar dat gaat niet! Sinds de overgang alleen maar ellende, als het niet snel opgelost word dan zeg ik Fox Sports op! Of ik ga naar een andere provider, want ben al weken bezig met dit probleem! 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 maart 2020, 19:45

Hallo @WesleyWesley. Ik heb een update van de CombiVoordeel Desk. Je bent gisteren opnieuw aangemeld voor CombiVoordeel: gratis FOX Sports en dubbele data. Dit is nu weer actief. Als het goed is heb je hier ook bericht van gehad. Ik heb de kosten voor het FOX Sports pakket voor de periode van 12 februari t/m 3 maart vergoed. Dat is in totaal € 9,10. Voor de periode van 3 maart t/m 24 maart vindt automatisch een verrekening plaats op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat alles zo weer in orde is. :slight_smile:

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1

Hallo!

 

Sinds Telfort een deel overgegaan is naar KPN, heb ik het volgende probleem. Mijn combivoordeel is opeens vervallen, moet nu betalen voor Fox Sports terwijl dat eerder niet was. Nu probeerde ik CombiVoordeel te wijzigen dat lukte ook niet, maar afmelden ging wel. Nu wil ik mij weer opnieuw aanmelden, maar dat gaat niet! Sinds de overgang alleen maar ellende, als het niet snel opgelost word dan zeg ik Fox Sports op! Of ik ga naar een andere provider, want ben al weken bezig met dit probleem! 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met het eerste topic, 1 topic over hetzelfde onderwerp is genoeg

Reputatie 1

Hallo!

 

Sinds Telfort een deel overgegaan is naar KPN, heb ik het volgende probleem. Mijn combivoordeel is opeens vervallen, moet nu betalen voor Fox Sports terwijl dat eerder niet was. Nu probeerde ik CombiVoordeel te wijzigen dat lukte ook niet, maar afmelden ging wel. Nu wil ik mij weer opnieuw aanmelden, maar dat gaat niet! Sinds de overgang alleen maar ellende!

 

Admin: driedubbele topic samengevoegd met het eerste topic, 1 topic over hetzelfde onderwerp is genoeg

Je hebt mogelijk voorbarig gehandeld.

Er is een fout geweest in weergave in Mijn Telfort betreffende combivoordeel. Dat betekende niet dat deze niet actief was.

Op dit moment ben ik nog niet zeker dat we zelf iets kunnen wijzigen. Jouw geval lijkt erop dat het lastig is.

Als je Webcare de kans geeft kunnen zij dit mogelijk voor je herstellen. Daarvoor moet wel je profiel zo volledig mogelijk zijn ingevuld.

Bij extra info postcode en huisnummer en de laatste drie cijfers van het bank nummer.

Niet hier invullen. In je profiel tik op bewerk om het gevraagde in te vullen.

De vragen worden op volgorde behandeld dus je zal geduld 1 tot 2 werkdagen geduldvmoeten hebben. Anders is de telefonische help desk sneller.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @WesleyWesley. Welkom hier en goed dat je dit meldt. Als ik het goed begrijp gaat er iets mis met je CombiVoordeel voor Telfort Thuis. Wat @Galdor68 aangeeft klopt: sinds de overgang van de mobiele abonnementen naar KPN wordt CombiVoordeel niet goed of helemaal niet weergegeven in Mijn Telfort. Die problemen met de zichtbaarheid van CombiVoordeel zijn bekend bij de specialisten en er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 


Als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat CombiVoordeel: gratis FOX Sports nog gewoon actief was tot het pakket op 12 februari is uitgezet via Mijn Telfort. Ook de verdubbelaar is nog gewoon actief. Op het moment dat je je afmeldt voor CombiVoordeel, kun je je pas na 24 uur weer aanmelden. Ik lees dat een collega je afgelopen zaterdag opnieuw heeft aangemeld voor CombiVoordeel. Je ontvangt bericht, zodra je CombiVoordeel verwerkt is. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @WesleyWesley. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het zo duidelijk is en je CombiVoordeel inmiddels weer actief is. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. 

Reputatie 1

Hallo Natasja,

Ik heb inderdaad contact gehad, maar dat het actief is nog niets van vernomen. Zou daar een bericht van krijgen niet gehad, staat ook nog niet vermeld op Telfort.

 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @WesleyWesley. Ik zie inderdaad dat de nieuwe aanmelding niet doorloopt in onze systemen, omdat de afmelding nog niet afgerond was. Ik heb je nu daarom helemaal afgemeld voor CombiVoordeel. Daar krijg je een bevestiging van per e-mail. Morgen meld ik je opnieuw aan. Ik verwacht dat de aanmelding morgen wel doorloopt. Ik houd je op de hoogte.

Reputatie 1

Beste Natasja,

Ik heb vandaag de mail ontvangen dat ik afgemeld ben voor CombiVoordeel. Ik wacht het nu weer af of ik een bericht krijg over het weer actief zetten, mocht dat niet het geval zijn laat ik het weer weten. Alvast bedankt!

 

Wesley

Reputatie 8
Badge +9

Helemaal goed, @WesleyWesley. Zoals ook aangegeven in een privébericht, laat ik het aan je weten als ik je opnieuw heb aangemeld. :slight_smile: 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @WesleyWesley. We hebben via privébericht contact gehad. Ik heb een melding gemaakt bij de CombiVoordeel Desk met het verzoek te onderzoeken wat er misgaat en je opnieuw handmatig aan te melden voor CombiVoordeel. Omdat ik nog niet kan zeggen hoe lang dit duurt, heb ik voorgesteld om de abonnementskosten die je nu betaalt voor FOX Sports te vergoeden, zodra het is opgelost. 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @WesleyWesley. Ik heb een update van de CombiVoordeel Desk. Je bent gisteren opnieuw aangemeld voor CombiVoordeel: gratis FOX Sports en dubbele data. Dit is nu weer actief. Als het goed is heb je hier ook bericht van gehad. Ik heb de kosten voor het FOX Sports pakket voor de periode van 12 februari t/m 3 maart vergoed. Dat is in totaal € 9,10. Voor de periode van 3 maart t/m 24 maart vindt automatisch een verrekening plaats op je eerstvolgende factuur. Ik hoop dat alles zo weer in orde is. :slight_smile:

Reputatie 1

.

 

Reageer