beantwoord

Combivoordeel in de app

• 3 april 2014
  • 9 reacties
  • 965 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo allen,

Ik heb sinds vandaag de actie combivoordeel ik zag alle dubbele acties staan in de oude belstatus app maar na update App zie ik me oude gegevens geen verdubbeling. Online zie ik ook de verdubbeling dus whats up waarom zie ik het in de nieuwe app vandaag ge-update iPhone 5
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 4 april 2014, 10:25

@angela,

Je kunt op dit problemen ervaren met aanmelden voor CombiVoordeel. Excuses voor het ervaren ongemak. Het wordt zo snel mogelijk opgelost. Je kunt je hier aanmelden zodra het weer werkt.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Badge
@angela,

Het probleem met de Mijn Telfort app is inmiddels opgelost. De app is gewoon betrouwbaar.

@Havonne,

Welkom op het forum! Ik ga reageren op jouw eigen topic. Dit topic gaat op slot.

Laïla
Hetgeen nog veel gekker is: mijn echtgenoot is niet alleen het combivoordeel kwijt, maar heeft ook geen belbundel gekregen op de datum dat ie er zou moeten zijn. Helaas reageert de klachtenservice niet echt. Behalve de nummers waaronder het probleem behandeld wordt, gebeurt er niets. Nu wordt elke belminuut gerekend als extra à € 0,30 per minuut. Dat komt dan nog bovenop het abonnementsgeld. Lekker combinadeel. We gaan nu maar een prepaid kaartje kopen: dat is beter te doen.
De klantenservice mobiel is echt niet dezelfde als de klantenservice bij internet, TV en vast bellen. Daar wordt altijd binnen 3 dagen inhoudelijk gereageerd. Dit probleem is nu al vanf 11 april en ook bekend gezien de nummers waaronder het behandeld wordt. Fijn hoor: mijn echtgenoot is al jaren en jaren cliënt bij Telfort voor mobiel bellen, maar dat schijnt niemand bij de klantenservice iets te kunnen schelen. Dit terwijl ik telefonisch (20 minuten!) aangegeven heb hoe problematisch het is voor mijn echtgenoot!! Heel hartelijk bedankt Telfort.
Reputatie 1
Badge +1
Oh ok! Maar mijntelfort.nl is dan de vertrouwelijke vergeleken met de belstatus app?

wil namelijk geen gekke rekeningen krijgen
Reputatie 3
Badge +1
@angela,

Wanneer je CombiVoordeel hebt en daardoor twee keer zoveel minuten, MB’s en sms’jes hebt, is dit helaas niet zichtbaar in de app. Alleen de minuten uit uw oorspronkelijke bundel zijn zichtbaar. Er wordt hard aan gewerkt om dit snel opgelost te hebben. Onze excuses voor het ongemak.

Denise
Reputatie 1
Badge +1
Ok dus mijntelfort.nl is leidend.

thanks

gr. 
Badge +2
Als je al aangemeld bent voor Combivoordeel kan je daar gewoon van uit gaan. Mijn Telfort is altijd betrouwbaarder dan de app.
Reputatie 1
Badge +1
Ik zie op mijntelfort.nl wel de aktie van combivoordeel
maar op mijn telefoon bij status weer niet.

Welke gegevens moet ik nu geloven de belstatus app
waar ik nog 35 minuten heb. Of mijntelfort.nl waar ik
nog 335 minuten heb?

gr.  
Reputatie 3
Badge +1
@angela,

Je kunt op dit problemen ervaren met aanmelden voor CombiVoordeel. Excuses voor het ervaren ongemak. Het wordt zo snel mogelijk opgelost. Je kunt je hier aanmelden zodra het weer werkt.

Denise
Reputatie 1
Badge +1
En ik moet me elke keer opnieuw inloggen.
Voorheen bij de vorige belstatus app was dit niet nodig.