beantwoord

Combivoordeel HBO zenders niet geactiveerd

• 10 januari 2016
  • 12 reacties
  • 271 keer bekeken

Hallo,

Ik ben gebeld door Telfort ivm het combivoordeel en heb een mobiel abonnement aangevraagd met het HBP pakket als voordeel.

De startdatum van mijn abonnement is 7-1-2016 maar kan HBO nergens vinden, met andere woorden: het is niet geactiveerd.

Mij werd verteld dat het de dag nadat ik mijn mobieltje binnenkreeg, beschikbaar zou zijn. Dit is dus niet het geval.
Ik zie dat er veel gedoe is met het combivoordeel en dat ik dus niet de enigste ben.

Hoe zit dat nu met het gratis HBO pakket dat ik erbij gekozen heb? Wanneer wordt het geactiveerd? Want dit is allemaal erg jammer natuurlijk weer.
icon

Beste antwoord door Bornstellar 15 januari 2016, 17:15

Hoi Stephen,

Ja het werkt nu.Ik zie de zenders en HBO On Demand.

Ben blij dat het nu te zien is en ben benieuwd naar HBO en of het gaat bevallen. Zie nu al dat HBO On Demand mij in ieder geval erg bevalt, zitten goede films tussen en het zijn er ook veel, dus dat is mooi.

Heel erg bedankt voor je hulp!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort moet hier even naar kijken die zijn na het weekend weer aanwezig en lezen alles mee
Webcare Telfort moet hier even naar kijken die zijn na het weekend weer aanwezig en lezen alles mee

Dank je voor je reactie, Jimny. Ja ik heb de pech dat het weekend er tussen zit. Heb het alvast getypt omdat ik morgen niet veel tijd heb. Ik hoop dat Webcare Telfort mij hier inderdaad mee kan helpen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bornstellar, welkom op het forum! Wat fijn dat jij gebruik wilt maken van CombiVoordeel. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Ik heb bij deze de gevraagde informatie gestuurd via prive bericht.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Bornstellar, bedankt voor jouw gegevens. Helaas is CombiVoordeel nooit voor jou aangemeld. Ik heb dit zojuist gedaan en als het goed is heb je hiervan een bevestiging ontvangen. Kun jij dit bevestigen?
Ik heb inderdaad een emailtje ontvangen zie ik net over de aanmelding.

Ik zie ook dat het mailtje gister is binnengekomen. Ben gister niet in de gelegenheid geweest om email na te kijken etc. Er staat in het emailtje dat het binnen een dag ingaat...en dat ik daar een bevestiging van krijg. Ik heb die nog niet gehad.
Was nog vergeten te vermelden dat de HBO zenders dus ook niet niet te zien zijn, zojuist even gekeken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bornstellar, bedankt voor je reactie. Het CombiVoordeel is inderdaad nog niet geactiveerd. Ik vermoed dat er sprake is van een administratieve fout. Ik ga dit voor je uitzoeken en geef je morgen weer een update.
Ok, morgen ben ik thuis dus zal het forum in de gaten houden.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bornstellar, ik zie dat CombiVoordeel succesvol is aangemeld en dat het HBO pakket is geactiveerd. Kun jij daar ook gebruik van maken? In afwachting van jouw reactie.
Hoi Stephen,

Ja het werkt nu.Ik zie de zenders en HBO On Demand.

Ben blij dat het nu te zien is en ben benieuwd naar HBO en of het gaat bevallen. Zie nu al dat HBO On Demand mij in ieder geval erg bevalt, zitten goede films tussen en het zijn er ook veel, dus dat is mooi.

Heel erg bedankt voor je hulp!
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! Veel plezier met het HBO pakket. 😃