beantwoord

CombiVoordeel HBO na overstap naar glasvezel lijkt niet te lukken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

35 reacties

@denhouting,

Helaas is de oorzaak van dit probleem nog steeds niet bekend. Mijn collega';s hebben dit verder in onderzoek en nemen contact met jou op zodra er meer bekend is. Ik begrijp heel goed dat jij en je man hier enorm van balen. Ik hoop daarom dat jullie ons nog even de gelegenheid gunnen om dit op te lossen.

Wat betreft de problemen met Interactieve TV. Is het mogelijk om de TV-ontvanger uit de slaapkamer even aan te sluiten op de TV in de woonkamer en dan de software opnieuw te installeren? Ik verneem dit graag van je.

Stephen

Hallo Stephen,

Ik heb TV slaapkamer nog niet uitgeprobeerd, omdat blijkt dat het in de tv in de woonkamer weer met regelmaat (nu al 5 keer en hij staat een uur aan) het beeld stilstaat en ik de melding krijg dat ik heen en weer moet zappen.

Ik word hier best wel moedeloos van. Ik heb veel veel spijt van mijn overstap naar glasvezel, echt heel veel.
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Ik heb zojuist een ticket hiervoor ingeschoten. Mijn collega's gaan nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op en gaan jou telefonisch verder helpen. Ik begrijp dat je hier moedeloos van wordt. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even de hoop te houden en ons de gelegenheid te geven om onze best voor je te doen. Laat je mij weten wanneer er contact met jou is opgenomen? Alvast bedankt!

Stephen
@denhouting,

Ik heb zojuist een ticket hiervoor ingeschoten. Mijn collega's gaan nemen binnen 2 werkdagen contact met jou op en gaan jou telefonisch verder helpen. Ik begrijp dat je hier moedeloos van wordt. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even de hoop te houden en ons de gelegenheid te geven om onze best voor je te doen. Laat je mij weten wanneer er contact met jou is opgenomen? Alvast bedankt!

Stephen

Vandaag iemand van Guidion langs geweest. Hij heeft het modem horizontaal opgehangen, hing verticaal. Hij had het ook over op V6 frequentie zetten omdat z'n mobiel aan gaf dat dat een snellere/betere verbinding is hier maar ik weet eigenlijk niet of hij dat nu wel of niet heeft gedaan. Op dit moment nog geen beeldbevriezing gehad maar is nog te vroeg om te zeggen of het nu echt goed/voorbij is. Ontvangst aan zijkant huis buiten in tuin lijkt ook iets beter maar wild enthousiast ben ik nog niet maar ook nog te vroeg om definitief ja of nee te zeggen.(afstand tot modem heel kort, net zo ver als in modem bijkeuken en daar is het signaal extreem goed)
heb net weer een mailtje gehad dat ik 12 juni ben aangemeld voor HBO en dat ik een mailtje krijg als wanneer het combivoordeel ingaat.
Maar het lijkt nu goed. Nu HBO nog! :S
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Wat mooi om zo een positief bericht van jou te vernemen. :D
Ik neem aan dat je vandaag nog steeds geen beeldbevriezing hebt gehad?
Laat je mij even weten wanneer je het mailtje wat betreft CombiVoordeel hebt ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
helaas gister weer een aantal keren stilstand beeld zeg 4 seconden per keer.
bereik wifi in tuin vlak naast huis niet ver van modem verbetering miniem.

Monteur Guidion had het erover dat het een goed idee zou zijn om mijn verbindingsset om te ruilen voor de allernieuwste verbindingsset en het modem toch op die andere frequentie te zetten.

Al met al duurt het nu best wel lang.:(
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Was dit via je TV-ontvanger of via laptop, tablet of smarphone?

Monteur Guidion had het erover dat het een goed idee zou zijn om mijn verbindingsset om te ruilen voor de allernieuwste verbindingsset en het modem toch op die andere frequentie te zetten.
Heb je beide TV-ontvangers met een verbindingsset aangesloten? Voor de beste kwaliteit kun je de TV-ontvangers beter bekabeld aansluiten. De nieuwste verbindingsset garanderen namelijk geen betere kwaliteit. Maar het valt wel altijd te proberen. 🙂 Kun je aangeven van welke type verbindingsset je nu gebruik maakt?

Al met al duurt het nu best wel lang.
Ik neem aan dat je CombiVoordeel bedoelt?

In afwachting van jouw reactie.

Stephen
@denhouting,

Was dit via je TV-ontvanger of via laptop, tablet of smarphone?

*Dit was via de tv ontvanger

Heb je beide TV-ontvangers met een verbindingsset aangesloten? Voor de beste kwaliteit kun je de TV-ontvangers beter bekabeld aansluiten. De nieuwste verbindingsset garanderen namelijk geen betere kwaliteit. Maar het valt wel altijd te proberen. 🙂 Kun je aangeven van welke type verbindingsset je nu gebruik maakt?

*Beide tv-ontvangers zijn met verbindingsset aangesloten. Bekabeld werkt over het algemeen beter. Echter wilden we nou juist niet overal heen kabels trekken, dat was nou juist de essentie dat dat niet hoefde en in deze tijd zou dat eigenlijk ook overbodig moeten zijn. Wij hebben nu een devolo verbindingsset.

Al met al duurt het nu best wel lang.
Ik neem aan dat je CombiVoordeel bedoelt?

*klopt
ben vanavond gebeld door de combivoordeel desk. wordt nu tijdelijk opgelost door mij aan te melden voor de betaalde HBO versie en dat word dan elke maand handmatig gecrediteerd(ik hou mijn hart vast) totdat het is opgelost via het combi voordeel verhaal.

**Ik vraag me trouwens af wanneer die coulance gaat gebeuren of bij wie ik moet zijn daarvoor want ik kan nu tot al heel lang niet naar HBO kijken maar ik heb nog geen compensatie gezien
In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Bedankt voor jouw reactie.
Ervaar je nog steeds stilstaand beeld? Zo ja, graag de stappen op deze link uitvoeren.

Indien je de verbindingsets wilt omruilen dan kan ik dit verzoek intern indienen. Mijn collega's van de technische afdeling zullen hierover een besluit nemen. Ik lees graag van je of je hier behoefte aan hebt.

Ik zal mijn collega's van de administratie aangeven om de coulance die jou eerder is toegezegd in orde te maken. Binnen 2 werkdagen ontvang je hier een bericht over.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Ervaar je nog steeds stilstaand beeld met de TV-ontvangers? In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@denhouting,

Aangezien ik geen reactie van je heb ontvangen dan ga ik ervan uit dat je geen stilstaand en haperend beeld meer ervaart. Mocht dit wel het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen