Combivoordeel HBO

• 17 december 2015
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

Beste lezer,

Ik heb inmiddels 8 dagen geleden bericht gekregen over het feit dat mijn combivoordeel geactiveerd zou zijn. Ik heb echter nog steeds geen HBO kanalen beschikbaar. Ook heb ik geen informatie gekregen over de HBO GO dienst, neem aan dat ik me ergens hiervoor moet aanmelden?
Bij mijn Telfort staat netjes: Gekozen voordeel - Gratis HBO pakket

Wat is er aan de hand?

MVG
Chiel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Chiel, wat rot dat het nog niet werkt. Ik heb wederom contact opgenomen met de betreffende afdeling. Zij gaan dit uitzoeken en oplossen. Zodra het opgelost is, nemen ze telefonisch contact met je op. Dit probleem is behoorlijk gecompliceerd dus dit kan wel een tijd duren. Je kunt rekening houden met ongeveer 2 weken. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Maar helaas...Nog steeds geen HBO op mijn TV. Hoe moeilijk kan het zijn?
Reputatie 4
Badge +1
Dag Chiel, we hebben elkaar inmiddels al gesproken. De aanmelding is verwerkt 🙂
Dag Chiel, zojuist heb ik de betreffende afdeling gesproken. Door een kleine kink in de kabel is de aanmelding voor HBO niet goed doorgekomen. Mijn collega gaat jou nu afmelden en na 24 uur weer aanmelden. Je ontvangt hier ook bericht van per mail en sms. Als dit allemaal is verwerkt kun je volgende week gebruik maken van HBO.

Christy,

Bedankt voor je reactie. Het afmelden heb ik inderdaad bericht van gekregen. Het aanmelden nog niet. Je schrijft dat je collega dit zou gaan doen maar is tot op heden dus nog niet gebeurd. Gaat dit alsnog gebeuren of moet ik toch mezelf weer aanmelden?

MVG
Chiel
Reputatie 4
Badge +1
Dag Chiel, zojuist heb ik de betreffende afdeling gesproken. Door een kleine kink in de kabel is de aanmelding voor HBO niet goed doorgekomen. Mijn collega gaat jou nu afmelden en na 24 uur weer aanmelden. Je ontvangt hier ook bericht van per mail en sms. Als dit allemaal is verwerkt kun je volgende week gebruik maken van HBO.
Reactie gestuurd, ben benieuwd.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Chiel, welkom op het forum. Wat jammer dat je nog geen gebruik hebt kunnen maken HBO Pakket. Ik zoek dit graag voor je uit. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer, postcode en huisnummer nodig. Wil je deze gegevens naar mij sturen in een privébericht? Dan ga ik op zoek naar een oplossing!

Reageer