beantwoord

CombiVoordeel gewijzigd, Pluspakket is nog niet te kijken

  • 5 mei 2020
  • 17 reacties
  • 185 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo 

Ik had een vraag 

Ik heb 20 maart mijn combi voordeel veranderd maar tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen geen SMS ontvangen tot het werkt wel een email ontvangen en daar stond in binnen 24 uur kunt u genieten van het gekozen combi voordeel 

Kan iemand mij zeggen wat er fout gaat

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 mei 2020, 11:45

Hoi @Dullens, ik heb een terugkoppeling gekregen. Het Pluspakket is net actief geworden bij jouw pakket, als het goed is zal je de zenders nu ook kunnen kijken :slight_smile:

Bekijk reactie

17 reacties

Welk voordeel heb je gekozen? Als het om het Pluspakket gaat kies 1 van de kanalen die daar in horen.

Vanaf morgen zullen  moderatoren er weer zijn, je zal wel even geduld moeten hebben.

Reputatie 1

Wat bedoel je met kies 1 van de kanalen 

Ik heb inderdaad pluspakket gekozen 

Als je kanaal 83 kiest wat krijg je dan te zien? Dat is namelijk een kanaal uit het pluspakket.

Tevens als dit pakket actief is heb je meer opties bij on demand

Reputatie 1

Als ik op 83 klik krijg ik 101 

83 pakt hij niet

Dan lijkt het erop dat het pluspakket niet actief is.

Reputatie 1

Wanneer word dit dan wel actief duurt nou wel erg lang vind ik

Reputatie 8
Badge +18

Staan beide abonnementen op precies hetzelfde adres ( mobiel en thuis) daar mag namelijk geen verschil in zitten, want dan lukt het namelijk niet om combivoordeel aan te zetten 

Reputatie 1

Ja die staan allemaal op het zelfde adres

Reputatie 1

Maar het mobiel abonnement is al om gezet naar kpn en mijn internet en tv staat nog op telfort

Maar het mobiel abonnement is al om gezet naar kpn en mijn internet en tv staat nog op telfort

Dat mag geen verschil maken als je de omzetting van afgelopen januari bedoeld. Een webcare medewerker zal moeten kijken waar en waarom het misgaat.

Reputatie 1

Oké 

Reputatie 8
Badge +18

Maar het mobiel abonnement is al om gezet naar kpn en mijn internet en tv staat nog op telfort

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer + het nummer van de mobiele telefoon dan ziet webcare wie bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Ik heb mijn Forum profiel aan gepast 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dullens, welkom bij ons op het forum. Met de gegevens op je profiel ben ik gaan kijken. Zo te zien is er ook telefonisch en via mail contact geweest, waardoor er nu verschillende dingen door elkaar lijken te lopen. De afdeling die over CombiVoordeel gaat is er mee bezig en heeft afgelopen vrijdag nog dingen nagevraagd hierover bij de specialist. Daarnaast zijn er ook anderen mee bezig geweest, waarbij CombiVoordeel afgemeld lijkt te zijn en gepoogd is het weer opnieuw aan te zetten. Dat is nog niet gelukt, ik denk dat we daarvoor ook het beste even kunnen wachten op de CombiVoordeel afdeling en de specialist. Zij zijn er al mee bezig en weten het meeste hierover, om op 3 verschillende plekken er aan te trekken verhoogd de kans op een vertraging. Aangezien je al ruim een maand wacht op dit zenderpakket, wil ik het niet verder vertragen. Wat ik wel kan doen, is die melding volgen. Op die manier kan ik je via deze weg ook op de hoogte houden van de voortgang. 

Reputatie 1

Ja is goed bedankt 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dullens, ik heb een terugkoppeling gekregen. Het Pluspakket is net actief geworden bij jouw pakket, als het goed is zal je de zenders nu ook kunnen kijken :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dullens, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat je het Pluspakket nu kunt kijken. Als dat niet zo is, of als je andere vragen hebt, weet je ons te vinden.

Reageer