beantwoord

Combivoordeel Foxsport wil niet 'aan'

• 16 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer al enkele weken om mijn combivoordeel te wijzigen van factuurkorting naar Foxsport. Er komen groene vinkjes bij m'n nieuwe keuze, maar er gebeurt niets. De volgende keer dat ik inlog staat het combivoordeel nog steeds op factuurkorting.
Enig idee?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 augustus 2019, 14:39

Hoi @Birdy_NL, ik lees dat je graag CombiVoordeel wilt wijzigen. Dit lukt echter niet. Ik heb dan ook even meegekeken hoe dat komt. Dat komt omdat er momenteel een order openstaat. Dit is de overgangsorder van de oude naar de nieuwe glasvezelverbinding. Zo lang deze nog niet afgerond is kan er geen wijziging gedaan worden. 😞 Excuses als dat niet duidelijk was.

Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dit is hoe de vork in de steel zit.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Birdy_NL, ik lees dat je graag CombiVoordeel wilt wijzigen. Dit lukt echter niet. Ik heb dan ook even meegekeken hoe dat komt. Dat komt omdat er momenteel een order openstaat. Dit is de overgangsorder van de oude naar de nieuwe glasvezelverbinding. Zo lang deze nog niet afgerond is kan er geen wijziging gedaan worden. 😞 Excuses als dat niet duidelijk was.

Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar dit is hoe de vork in de steel zit.

Reageer