beantwoord

Combivoordeel Fox Sports upgraden naar Fox Sports Compleet

• 16 maart 2019
  • 4 reacties
  • 371 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenavond,
Momenteel heb ik combivoordeel met het pluspakket. In plaats daarvan kun je met combivoordeel ook kiezen voor Fox Sports. Maar ik zou graag Fox Sports Compleet willen. Nu las ik dat je met combivoordeel 7,50 korting kunt krijgen op het Fox Sports Compleet pakket. Hoe werkt dat? Hoe kan ik die 7,50 korting regelen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 maart 2019, 16:44

Hoi @Mirelda, ik kan me voorstellen dat dat er verwarrend staat, goed dat je het navraagt!

Wat jimny aangeeft in zijn laatste reactie klopt 🙂 Blijkbaar klopt de prijs die je online gezien hebt niet meer. Ik ga er achteraan, om te zorgen dat dat wordt aangepast. Fox Sports Eredivisie kost nu €9,99 per maand, dus dat is ook de korting die je krijgt als je dat pakket bij CombiVoordeel kiest. Dus kies je voor Fox Sports Compleet, wat €14,99 per maand kost, dan kost je dat door de korting nog €4,99 per maand. Ik zie dat deze nu ook aan staat bij jouw pakket, dat is fijn!

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Mirelda, ik kan me voorstellen dat dat er verwarrend staat, goed dat je het navraagt!

Wat jimny aangeeft in zijn laatste reactie klopt 🙂 Blijkbaar klopt de prijs die je online gezien hebt niet meer. Ik ga er achteraan, om te zorgen dat dat wordt aangepast. Fox Sports Eredivisie kost nu €9,99 per maand, dus dat is ook de korting die je krijgt als je dat pakket bij CombiVoordeel kiest. Dus kies je voor Fox Sports Compleet, wat €14,99 per maand kost, dan kost je dat door de korting nog €4,99 per maand. Ik zie dat deze nu ook aan staat bij jouw pakket, dat is fijn!

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt, of als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 8
Badge +17
Het totale pakket kost € 14,99 en alleen fox sport eredivisie kost € 9,99 en is ook via combivoordeel te verkrijgen en je vraag die je stelt daar kan alleen een moderator duidelijkheid over geven, ik zou gevoelsmatig denken dat je dan € 5,00 gaat betalen als je kiest voor combivoordeel zijnde fox sport eredivisie live
Reputatie 1
Hoi Galdor,
Dank voor je reactie. Ik bedoel idd de route: kiezen voor Fox sports eredivisie als combivoordeel. Ik las het zo dat je als je voor die optie kiest, je dan kunt upgraden naar Fox Sports Compleet en daar dan 7,50 korting krijgt op krijgt. Groeten!
Ik denk dat je in de war bent met de oude prijs van Fox Sport Eredivisie dit was € 7,50 en is nu € 9,99
Die korting is mij onbekend tenzij je niet de volledige € 14,99 hoeft te betalen wat Fox Sport Compleet kost indien je voor de Fox Sport Eredivisie kiest als Combivoordeel. Dat is mij verder onbekend.

Reageer