vraag

CombiVoordeel Fox Sports nog niet toegevoegd aan pakket

  • 12 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Hallo, ik heb al heel lang telfort maar ik denk dat het de volgende keer een ander wordt.

Ik heb eerst 10 dagen lang een storing gehad van internet,itv en bellen. Van het kastje naar de muur gestuurd ,maar uiteindelijk is het opgelost. Meteen daarna wilde ik mijn combivoordeel wijzigen,maar dat ging niet. ik heb op zaterdag 3 augustus gebeld en kreeg de mededeling dat het wel goed aan stond. Ik moest tot zondag wachten en als het niet lukte alles uitzetten en maandag opnieuw aanmelden. Hij zou het voor mij uitzetten. Maandag aangezet maar dat lukte niet. Ik kwam ook niet in mijn telfort. Hoe dan ook ik heb wel 5 keer gebeld die week en iedereen zei hij staat aan. een jongen zei het moet aan foxsport liggen. Ik weer Foxsports gebeld maar die zei dat ze er niets mee te maken hebben. Al met al heb ik nu nog niets na weer 10 dagen . Geen foxsports eredivisie en ook geen korting want er staat dat mijn comivoordeel in behandeling is.!!!!! Help mij alsjeblieft Marga

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@mekkon Hoi Marga, wat rot dat je eerst problemen hebt gehad met internet en bellen, en dat het nu met Fox Sports niet lekker verloopt. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten. Ik help je graag op weg om dit op te lossen.

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat het probleem met activeren van Fox Sports ook in behandeling is bij de specialisten. Het heeft te maken met een wijziging (een soort controle van de adresgegevens voor CombiVoordeel) die nog open staat, en dit heeft weer te maken met een storing in een achterliggend systeem, waardoor die controle langer duurt dan gewoonlijk. Hier wordt aan gewerkt en de specialisten houden dat voor je in de gaten. Zo gauw het mogelijk is, wordt die controle die open staat afgerond, zodat Fox Sports geactiveerd kan worden.

Ik hou de voortgang zelf ook voor je in de gaten, en laat het je weten zo gauw ik nieuws heb. Laat je het mij ook weten als er aan jouw kant iets verandert of als je vragen hebt?
Reputatie 8
Badge +9
@mekkon Goedemorgen Marga, ik heb even nagekeken wat de status is. De specialisten zijn nog voor je bezig, de storing in het achterliggende systeem is helaas nog niet opgelost. Zo gauw de specialisten het hebben opgelost en het pakket voor je hebben aangezet, laten ze het je weten en nemen ze contact met je op. Het spijt me dat het langer duurt dan normaliter het geval zou zijn, ik hoop dat het nu vlot opgelost kan worden, ze doen in ieder geval hun uiterste best.
Reputatie 8
Badge +9
@mekkon Hi Marga, mijn laatste berichtje is even geleden, maar ik ben je niet vergeten! Heb je intussen iets gehoord van de specialisten? Ik zie dat de melding nog loopt en het lijkt erop dat het door de vakantieperiode (die net achter de rug is) langer duurt. Mijn excuus daarvoor. Ik verwacht in een van de komende dagen een update te zien, ik hou het in de gaten. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer