beantwoord

CombiVoordeel Fox Sports niet actief

• 12 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds een paar maanden heb ik zowel Telfort Thuis als Telfort Mobiel. Ik heb gisteren gekozen voor Fox Sports Eredivisie als combivoordeel.
Ondanks dat dit in de app staat aangevinkt en ook op de laatste maandelijkse overzichten staat (fox sports eredivisie 9,99
Combivoordeel fox sports eredivisie -9,99),
kan ik geen kanalen van fox sports zien, behalve dan die ene die nu op zender 14 zit.
Toen ik bij "zenderpakketten wijzigen" in de app voor Fox Sports 9,99 koos, kon ik wel alle kanalen kijken, maar stond mijn maandbedrag ook meteen een 10tje hoger.

Dit vind ik nogal vreemd, wat is er dan nog "combivoordeel" aan mijn abonnement met de optie Fox Sports Eredivisie? Ik ga natuurlijk niet ineens 9,99 per maand extra betalen terwijl Telfort het als combivoordeel aanbiedt.
Hoe zit dit? En hoe nu verder?

Mvg, Marissa
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 augustus 2019, 11:06

Hoi @Marissa6, welkom hier op het forum! Wat gek dat je de Fox Sports zenders niet kan bekijken, ondanks dat het wel als gratis CombiVoordeel optie aan staat. Dat is niet de bedoeling, ik kijk graag voor je na waar het van komt.

Ik zie dat nog niet al je gegevens in je forumprofiel staan. Kan je voor mij je huisnummer en eventueel ook klantnummer toevoegen? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens opzoeken en het voor je nakijken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Marissa6, welkom hier op het forum! Wat gek dat je de Fox Sports zenders niet kan bekijken, ondanks dat het wel als gratis CombiVoordeel optie aan staat. Dat is niet de bedoeling, ik kijk graag voor je na waar het van komt.

Ik zie dat nog niet al je gegevens in je forumprofiel staan. Kan je voor mij je huisnummer en eventueel ook klantnummer toevoegen? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens opzoeken en het voor je nakijken.

Reageer