CombiVoordeel Fox Sports aanzetten werkt niet

• 14 december 2017
  • 12 reacties
  • 345 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb telfort mobiel, sinds anderhalf jaar telfort internet en sinds drie weken ook telfort tv, alles dus.
Mijn mobiel stond nog op een oud adres en is maandag aangepast toen ik de klantenservice belde.
Werd me gezegd 24 uur te wachten en dan het online formulier in te vullen voor het combivoordeel naar keuze.Helaas werkt het nu nog steeds niet en krijg ik bij verzenden van het formulier weer onderstaande melding:

"Let op!
Je kunt je helaas niet aanmelden voor CombiVoordeel, omdat je niet voldoet aan de voorwaarden, al CombiVoordeel hebt, er al CombiVoordeel met een ander mobiel nummer is aangevraagd of een van de abonnementen nog niet in gebruik is. Controleer eerst of je al CombiVoordeel hebt in Mijn Telfort en bel anders de klantenservice op 0900 – 9596."

Wat kan/moet ik doen om dit werkend te krijgen?
Mvg,
Thomas

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thomas, welkom op het forum! Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met mijn collega's. Mijn collega's zijn de status van de aanmelding voor je aan het controleren. Je ontvangt morgen bericht hierover. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Nog niets gehoord helaas en iedere dag een paar keer geprobeerd via het formulier.
Is er al iets bekend?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Thomas, excuses voor het uitblijven van een reactie. De aanmelding is vastgelopen. Deze is daarom geannuleerd en zal opnieuw worden gedaan. Binnen twee werkdagen volgt een volgende update.
In de tussentijd kun je mij gerust blijven benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Ok, tegen die tijd is het winterstop (eredivisie) :))

Net toch nog maar een keertje geprobeerd, zie foto : "Oeps!"
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thomas, helaas is het probleem iets complexer. CombiVoordeel kan helaas sowieso niet aangemeld worden. Mijn collega's zijn de oorzaak voor je aan het onderzoeken. Ik verwacht uiterlijk vrijdag weer een update. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Thomas, volgens ons systeem zou CombiVoordeel aangemeld zijn. Kun jij dit bevestigen?
Reputatie 8
Badge +16
Beste Thomas, allereerst wil ik je nog het beste voor het nieuwe jaar wensen. Helaas loopt de aanmelding van CombiVoordeel nog steeds vast. Mijn collega's zijn de oorzaak voor je aan het onderzoeken. Ik streef ernaar om je deze week nog een update te geven. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Weer een maand verder en de winterstop is voorbij.
Helaas werkt het nu nog steeds niet!
Als ik het aan probeer te zetten staat er "oeps".
Kan dit aub geregeld worden?
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Toomaster, in afwezigheid van Stephen geef ik je antwoord. Mijn collega's hebben dit verzoek nog in behandeling. Het is erg jammer dat je na de winterstop nog geen wedstrijden hebt kunnen kijken. Excuses hiervoor. Heb wel aan mijn collega's gevraagd of ze contact met je op kunnen nemen over de voortgang.
Reputatie 1
En????
Weer 12 dagen verder.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Thomas, de volgende update is aanstaande woensdag. In de tussentijd ga ik kijken of het mogelijk is om FOX Sports betaald aan te zetten en de kosten hiervoor te vergoeden. Hier kom ik ook woensdag op terug. Nogmaals excuses.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Thomas, excuses dat je woensdag niks meer van mij hebt vernomen. Ik zie dat FOX Sports sinds gisteren is aangemeld via CombiVoordeel. Kun jij dit ook bevestigen? Zo niet, dan ga ik het als zenderpakket voor je aanzetten en de kosten achteraf vergoeden zodra het probleem is opgelost. In afwachting van jouw reactie.

Reageer