beantwoord

combivoordeel/factuur

• 12 juni 2018
  • 19 reacties
  • 265 keer bekeken

Waarom is op mijn factuur mijn oude 1e combivoordeel van dubbele belminuten vanaf april 2018 niet meer vermeld?
icon

Beste antwoord door Stephen 12 juni 2018, 18:45

Hallo moeilijk, welkom op het forum! CombiVoordeel is vernieuwd. Je ontvangt nu alleen nog maar data. Voor meer informatie zie onderstaande link.

CombiVoordeel wordt vernieuwd
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo moeilijk, welkom op het forum! CombiVoordeel is vernieuwd. Je ontvangt nu alleen nog maar data. Voor meer informatie zie onderstaande link.

CombiVoordeel wordt vernieuwd
En de standaard 400 belminuten dan die je krijgt i.p.v. de dubbele belminuten?
Ik heb geen internet op mijn mobiel,dus hebniets aan dat!!
En zijn die 400 belminuten dan extra bij je gewone belminuten?
Ik kreeg een sms en mail,geen zorgen u blijft uw 1e combivoordeel houden!
Ook staat er nergens meer vermeld hoeveel belminuten per maand er bij komen.
Niet op je factuur en ook niet op mijn telfort.
Als het goed is komen die 400 belminuten extra bij je gewone belbundel.
Maar dat er geen belminuten op de factuur staan is vreemd te noemen,
Hier kan @Stephen - Telfort misschien even naar kijken.

PS. Staan je klantgegevens in je profiel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo moeilijk en mandy, het zit zo. Klanten die voorheen, dus voordat CombiVoordeel vernieuwd was, dubbele minuten en data kregen, krijgen sinds juni standaard 400 minuten als compensatie. Alleen nieuwe klanten krijgen vanaf juni alleen de dubbele data.
Moielijk krijgt dus ook de standaard 400 belminuten naast de normale belminuten.
Waarschijnlijk krijgt moeilijk de belminuten bij de eerst volgende factuurmaand?
Reputatie 8
Badge +16
Nee, ik heb zojuist gekeken en ik zie dat ze deze factuurperiode zijn ontvangen.
Ja,bedankt voor jullie reactie,ik heb de extra belminuten gekregen.
Maar vindt het toch vreemd dat er op mijn factuur/contract alleen nog maar mijn gewonen belminuten staan en niet de extra belminuten.Is wel handig als dat zwart op wit staat waar je recht op hebt!
Mooi dat het zo opgelost is.
Daar zal ik ook wel antwoord op willen krijgen of dit ook op de factuur/contract komt te staan.
Ik verwacht eigenlijk dat die 400 minuten bij het bundel overzicht op bladzijde 3 van de factuur er gewoon bij geteld wordt dus daar zou je dit in het totaal aantal minuten terug moeten vinden.

Is wel handig als dat zwart op wit staat waar je recht op hebt!
Je krijgt het kado dat is iets anders dan ergens recht op hebben.
Ik heb ooit een abonnement afgesloten van 300 belminuten met een combivoordeel van gratis dubbele belminuten,ik ga er van uit als ik dat niet verander er dus recht op blijf hebben.
In de mail stond, je krijgt standaard 400 minuten extra.
Dit ter compensatie van de dubbele belminuten.
Als er staat 'standaard' lijkt mij dat dit omschreven dient te worden in het abonnement.
Dus net wat moeilijk schrijft, dan ga ik ervan uit dat dit een recht is.
Zolang je aan de combivoordeel voorwaarden voldoet kan je inderdaad van een recht spreken.
Nu dus die 400 belminuten ipv de dubbele belminuten, maar dat is een extraatje wat geen onderdeel van je contract uitmaakt.
Dat staat waarschijnlijk vermeld als combivoordeel in je mijn telfort niet op de factuur.
Op mijn telfort staan nu bij mijn abonnement 700 belminuten.
Dus dank daarvoor dat het nu vermeld wordt!
I
Dan had het anders omschreven moeten worden.

Dit is wat er staat:

U krijgt nu elke maand 2x zoveel data en belminuten. Vanaf 1 juni krijgt u nog steeds 2x zoveel data maar geen verdubbeling van uw belminuten meer. In plaats daarvan krijgt u elke maand 400 extra belminuten, zolang uw abonnement loopt. U krijgt dus meer belminuten dan dat u nu van ons krijgt.

Hier staat het nog niet vermeld op mijn factuur maar misschien wel bij de volgende.

Maar dat het vermeld staat op de factuur, is hetzelfde als het combivoordeel,
de dubbele belminuten.
Maar dit staat los van het daadwerkelijke contract.
THanks,zo stond het er bij mij dus niet bij.Erg verwarrend voor sommige mensen(voor mij dus ook).
Het 1e combivoordeel stond dus nergens meer vermeld.Maar nu dus opgelost
BEDANKT!
Het is ook heel verwarrend allemaal.
Ik heb ook standaard 300 belminuten en heb ik nu ook 700.

Bij mijn ene huisgenoot is er ook 400 belminuten bijgeschreven maar bij de ander nog niet.
De laatste heeft nog wel het hoofdaccount zeg maar.
Nu heb ik al verschillende chats gehad waarbij eerst aanvang contract of factuurdatum genoemd word.
Maar er zijn daarna nog 3 datums genoemd.
Aanvang contract is vandaag, aanvang factuur rond de 21-ste.
Nee, het wordt er niet gemakkelijker op.

In Mijn Telfort zijn de dubbele belminuten er al af maar de medewerker van de chat,
die contact gehad heeft met afdeling combivoordeel, zegt dat zij de dubbele belminuten wel zien.

Maar hoezo verwarrend.....
Dit niets ten nadele van de chat medewerker overigens.
Hopelijk staat het er morgen wel bij...….

Maar dat er nog veel verkeerd gaat is een ding wat zeker is.
En niet alleen met het combivoordeel volgens mij.
De bovenstaande post heb ik verhuisd naar https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/opgelost-te-weinig-mb-s-en-andere-onjuiste-gegevens-in-mijn-telfort-73437/index12.html#post628683

Dit omdat ik het daar beter vind passen.
Ik kan dit zelf niet meer aanpassen.
Dus mijn excuus voor de dubbelpost.

Reageer