beantwoord

Combivoordeel en bereikbaarheid Telfort

• 15 augustus 2017
  • 10 reacties
  • 143 keer bekeken

• Starter
  • 43 reacties
Binnenkort lopen mijn twee mobiele contracten bij een andere provider af. Nu leek combivoordeel een leuke optie omdat wij Telfort alles-in-één hebben. Vandaag maar eens gebeld, ongeveer drie kwartier bezig geweest, niemand aan de telefoon kunnen krijgen. Langer dan een kwartier moeten wachten voordat ik een medewerker te spreken krijg, kweekt bepaalt geen vertrouwen, buiten dat vind ik het te lang/slechte service. Zelf wat op jullie site gekeken, wordt mij niet helemaal duidelijk, zeker niet nadat ik de klachten en 'belevenissen' van andere klanten in dit topic heb gelezen, bepaald geen reclame en het motiveert mij niet om verder te gaan in mijn zoektocht.

Sowieso vind ik het al vreemd naar een forum verwezen te worden wanneer ik op 'klantenservice' druk. Goed, inmiddels ben ik al meer dan een uur bezig en heb ik niets bereikt, eens kijken of een andere provider dat beter doet.
icon

Beste antwoord door GTR 17 augustus 2017, 05:33

Het is opgelost. Vandaag weer gebeld met Telfort en kreeg binnen een minuut een medewerker aan de lijn 🙂. Deze heb ik de situatie uitgelegd en hij gaf aan dat ik bij Telfort niet kan krijgen wat ik bij mijn huidige mobiele provider, T-mobile, krijg. Ook niet met het combivoordeel. Dit heeft te maken met T-mobile samen en een korting die ik krijg t/m 31-12-2018. Eerlijk antwoord. Ook gaf hij aan dat de vragen die ik hierover had niet via de bestelprocedure op de website van Telfort beantwoord worden. Eind 2018 zien we dus wel weer hoe de vlag er dan bijhangt.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hou wel in je achterhoofd bij je besluit dat je op de meeste 'merk-gebonden' fora hoofdzakelijk de problemen en informatievragen treft. Mensen met een probleem gaan op zoek en belanden op een forum.
Voor wie alles perfect gaat is er geen noodzaak op zoek te gaan, uitgezonderd natuurlijk de mensen die het gewoon prettig vinden anderen waar mogelijk te helpen.
Reputatie 8
Badge +17
Kijk eens in onderstaande linkjes het lijkt me niet dat je daar een klantenservice bij nodig hebt om sim only te bestellen.
Heb je toch nog vragen stel ze gerust in dit topic

https://www.telfort.nl/sim-only/

https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Wat voor soort cobivoordeel hadden jullie in gedachten.
Met twee telefoons zou de verdubbeling intressant kunnen zijn zodat je een goedkopere bundel zou kunnen kiezen dan nu het geval is om toch hetzelfde hoeveelheid te krijgen.

Zoals jimny al aangeeft heb je de klantenservice hier niet echt voor nodig, je kiest je gewenste bundel je kiest de gewenste combivoordeel (dit kan maar op 1 adres en maar 1 type voordeel) dan de verdere procedure doorlopen en voor je het weet heb je de nieuwe sim kaarten binnen en wordt alles voor je geregeld.

Uitzonderingen bevestigen de regel, ik kan zeggen dat het bij ons allemaal voor 1 toestel binnen een maand geregeld was door de 1 maand opzeg termijn. Nu is voor een tweede toestel alles in gang gezet.
Ik begrijp dat jullie proberen te helpen, dat waardeer ik. Kennelijk hebben mensen ook goede ervaringen met Telfort. Vreemd genoeg heb ik van Telfort niets gehoord, ik probeer het morgenochtend nogmaals. Misschien vreemd voor jullie, maar ik houd helemaal niet van dit geregel. Het liefst spreek ik iemand, bestel en betaal en dan moet het werken. Al die andere opties zoals communiceren via Facebook, Twitter en zelf combivoordeel moeten aanvragen interesseren mij niet. Daar heb ik helemaal geen tijd voor en zeker geen zin in.

@Galdor68: het is inderdaad de bedoeling twee abonnementen onder te brengen bij Telfort en dan tweemaal combivoordeel te ontvangen. Al heb ik vandaag ontdekt dat dit bij andere providers ook mogelijk is.
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt de afdeling sales bellen via het gratis nummer 0800 -1707
@GTR bij Telfort heb je maar 1 combivoordeel uit een selectie van 4. De enige voordeel die voor twee toestellen bruikbaar is zou de data en belminuten verdubbelaar zijn. Het is dus of/of niet en/en.
@jimny Dat is het nummer wat ik gisteren ook 3x belde. Daarna ben ik overgestapt naar het 0900-nummer, ook bepaald geen succesnummer 😉.
Had je alle stappen via het web doorlopen op de dag van je oorspronkelijke post had je nu vermoedelijk beide simkaarten al binnen. Maar goed ik begrijp het dat je liever iemand wil spreken.
Dus inderdaad jammer dat dit voor jou tot nu toe weinig succesvol was.
Het is opgelost. Vandaag weer gebeld met Telfort en kreeg binnen een minuut een medewerker aan de lijn 🙂. Deze heb ik de situatie uitgelegd en hij gaf aan dat ik bij Telfort niet kan krijgen wat ik bij mijn huidige mobiele provider, T-mobile, krijg. Ook niet met het combivoordeel. Dit heeft te maken met T-mobile samen en een korting die ik krijg t/m 31-12-2018. Eerlijk antwoord. Ook gaf hij aan dat de vragen die ik hierover had niet via de bestelprocedure op de website van Telfort beantwoord worden. Eind 2018 zien we dus wel weer hoe de vlag er dan bijhangt.
Goed om te horen. Het heeft even geduurd maar dan heb je wel een antwoord waar je iets mee kan.

Reageer