beantwoord

CombiVoordeel dubbele data mobiel

  • 16 juli 2019
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Beste,

In verband met een overstap van Telfort Thuis (veranderd gebruik TV/Internet) naar een concurrent kreeg ik vandaag van een medewerker te horen dat alle CombiVoordeel zou vervallen.

Op mijn adres staan twee mobiele abonnementen, ik lees niet dat er Telfort Thuis voor nodig is om dubbele data CombiVoordeel te kunnen benutten.

Zou u dit kunnen verifiëren?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Marnix
icon

Beste antwoord door JanD 16 juli 2019, 12:06

Hallo @Marrow83 , de combivoordelen voor het thuisabo vervallen inderdaad.
De dubbele data voor 2 mobiele abo's zou je moeten houden.
Zie onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Marrow83 , de combivoordelen voor het thuisabo vervallen inderdaad.
De dubbele data voor 2 mobiele abo's zou je moeten houden.
Zie onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Beste JanD,

Dank voor het antwoord!

Mvg, Marnix
Reputatie 8
Badge +7
Beste JanD,

Dank voor het antwoord!

Mvg, Marnix

Graag gedaan☺
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Marrow83, wat JanD zegt klopt helemaal. Met 2 mobiele abonnementen kan je nog steeds gebruik maken van de dubbele data 🙂
De medewerker die je sprak bij de overstap wist mogelijk niet dat je nog 2 abonnementen had, waardoor de verwarring ontstond.
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!

Reageer