beantwoord

CombiVoordeel dubbele belminuten niet actief

• 21 januari 2020
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Men heeft er nog steeds niets van geleerd, ik zit weer met exact hetzelfde probleem, geen verdubbeling van belminuten  Communicatie verloopt blijkbaar dusdanig dat de klant de ALTIJD de stappen mag ondernemen, oftewel geen Telfort/KPN service. Met name de tijdbesteding en kosten komen voor eigen rekening, zeer hinderlijk bij een druk bestaan. Voor zei die het niet opmerken volgt maandelijks een hoge rekening,  kortom misleiding! Ook hier alweer een wachtrij van 25 minuten voorts NOG géén contact,  zeer frustrerend! # klant onvriendelijkheid!! 

Admin: eigen vraag voor topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 januari 2020, 10:07

Dag @Syts. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je flink baalt dat je belminuten niet langer worden verdubbeld. Echter, ik moet je vertellen dat dit wel klopt. In mei 2018 is CombiVoordeel vernieuwd. Als je vóór die wijzigingen een actieve verdubbelaar had, kwam de verdubbeling van je belminuten te vervallen. Ter compensatie kreeg je hiervoor 400 belminuten extra per maand. Die belminuten komen bij een wijziging van je abonnement of een contractverlenging te vervallen. Dat is in jouw geval dus ook gebeurd toen je hebt verlengd in september. Je ontvangt met CombiVoordeel Mobiel natuurlijk wel gewoon twee keer zoveel data.

Bekijk reactie

3 reacties

@Syts mogelijk is het beter een eigen topic te maken. Exact hetzelfde dit gaat over oud combivoordeel en oud klantvoordeel. Ten eerste heb je KPN of Telfort mobiel? Als het om een KPN mobiel gaat vanaf 8 oktober zal je daar geen verdubbeling meer voor krijgen.

Je zal met meer details moeten komen dan schrijven exact hetzelfde. Wie voordeel wil zal inderdaad daar zelf iets voor moeten doen.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Syts. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je flink baalt dat je belminuten niet langer worden verdubbeld. Echter, ik moet je vertellen dat dit wel klopt. In mei 2018 is CombiVoordeel vernieuwd. Als je vóór die wijzigingen een actieve verdubbelaar had, kwam de verdubbeling van je belminuten te vervallen. Ter compensatie kreeg je hiervoor 400 belminuten extra per maand. Die belminuten komen bij een wijziging van je abonnement of een contractverlenging te vervallen. Dat is in jouw geval dus ook gebeurd toen je hebt verlengd in september. Je ontvangt met CombiVoordeel Mobiel natuurlijk wel gewoon twee keer zoveel data.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Syts. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ik ga er daarom van uit dat het zo duidelijk is. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.

Reageer