beantwoord

CombiVoordeel data wordt niet verdubbeld

• 8 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 295 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele abonnementen met 2gb databundel op hetzelfde adres. In mijntelfort zie ik niet dat de data wordt verdubbeld. Er wordt slechts 2gb bijgeschreven ipv 4

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 12 augustus 2019, 10:39

Bedankt voor de verduidelijking, @Ranger. In dit geval heb je wel gewoon 4 GB gekregen op 8 augustus. Met de verdubbeling van je data gaat dus niets mis. Echter, ik zie wel dat je minder MB's mee hebt genomen dan op je factuur staan vermeld. Hoe dat kan, durf ik je zo niet te zeggen. Ik heb een melding gedaan bij onze Backoffice om dit verder uit te laten zoeken. Ik verwacht dat een collega in de loop van de week zelf contact met je opneemt hierover, maar als ik eerder iets hoor dan laat ik dat weten. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Ranger. Van harte welkom hier. Ik lees dat je in Mijn Telfort niet terugziet dat je data wordt verdubbeld. Dat is wel gek. Ik heb voor de zekerheid beide mobiele abonnementen erbij gepakt. Ik zie aan deze kant in ieder geval dat je bij aanvang van de nieuwe factuurperiode gewoon 4 GB hebt gekregen. ☺ Dat zie je voor beide 06-nummers niet terug in Mijn Telfort? En log je dan in via de Mijn Telfort app of via de website? Ik lees graag je bevindingen.
Her geldt voor mijntelfort en de app. Ik heb de nota van juli erbij gepakt (voor het telegoonnummer eindigend op een 3). Daar is 9650 mb meegenomen van de vorige periodes. Inclusief de data voor de periode begin juli - begin augustus werd het 11300. Dat is dus ongeveer 2gb en geen 4.
Groet
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor de verduidelijking, @Ranger. In dit geval heb je wel gewoon 4 GB gekregen op 8 augustus. Met de verdubbeling van je data gaat dus niets mis. Echter, ik zie wel dat je minder MB's mee hebt genomen dan op je factuur staan vermeld. Hoe dat kan, durf ik je zo niet te zeggen. Ik heb een melding gedaan bij onze Backoffice om dit verder uit te laten zoeken. Ik verwacht dat een collega in de loop van de week zelf contact met je opneemt hierover, maar als ik eerder iets hoor dan laat ik dat weten. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Ranger. Gezien ik geen reactie meer van je heb gekregen, ga ik ervan uit dat je contact hebt gehad met een collega van de Backoffice en het probleem inmiddels is opgelost. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.
Het is inderdaad opgelost. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Fijn om te lezen dat het is opgelost. Graag gedaan! ☺

Reageer