beantwoord

COMBIVOORDEEL data

• 4 oktober 2018
  • 20 reacties
  • 769 keer bekeken

Reputatie 1
Ht valt me op dat mijn COMBIVOORDEEL 2x data niet meer in de app staat. Ik heb al geprobeerd het weer te activeren maar krijg het niet.
Ben meer mensen hier last van en hoe los ik het op.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 oktober 2018, 11:22

Ik zie het inderdaad. Waar het mis gaat durf ik zo ook niet te zeggen. Ik heb daarom contact gezocht met mijn collega van CombiVoordeel. Zij gaan verder uitzoeken waarom het nummer niet wil koppelen. Zij gaan er mee aan de slag. Ik verwacht dat je binnen een week een reactie krijgt in de vorm van een sms of mail dat het gelukt is.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat heeft zeker even geduurd. Dat is zeer spijtig. Ik ben in ieder geval blij te lezen dat het uiteindelijk wel is opgelost. Dat is fijn.

Mocht je zo nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 1
Inmiddels is het geregeld, na twee maanden is mijn dubbele data bundel weer actief.
Ik heb een kleine financiële vergoeding gekregen voor het ongemak.
Veel werk en gedoe van gehad maar uiteindelijk Telfort bedankt dat het weer werkt.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jurjen, ik kan mij goed voorstellen dat je daarvan baalt. Dat is ook niet hoe je het zou verwachten. Ik hoop toch dat je ondanks dat toch een fijne vakantie hebt gehad. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment nog geen zicht heb op de oplossing, hoe graag ik je deze ook wil geven. Er is nog geen update gekomen op het ticket, het staat uit bij de juiste afdeling en het is nog even wachten tot ze de oplossing hebben gevonden.
Reputatie 1
Bart,

Inmiddels terug van vakantie, ik baal vreselijk de hell tijd de dat van mijn vrouw moeten gebruiken.
Lijkt mij dat er inmiddels wel een oplossing zou moeten zijn.
Wanneer word dit opgelost?
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er inmiddels actie is geweest bij de desbetreffende afdeling. Zij zijn er mee aan de slag. Ik heb nog even navraag weer gedaan hoe lang het nog gaat duren. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
OOok geen dubbele data
Reputatie 1
Bart,

Inmiddels dinsdag avond en er is nog niks veranderd. In de app staat dat het aan is maar helaas geen dubbele minuten. Zou je er achteraan willen gaan? En zou je ook kunnen vragen hoe dit gecompenseerd word?

Gr Jurjen
Reputatie 8
Badge +11
Hoi jurjen, ik begrijp je gevoel, het is ook balen dat het nog niet werkt. De vraag om het op te lossen staat nog steeds uit bij de CombiVoordeeldesk. Ze gaan er dus nog mee aan de slag. Mocht er dinsdag nog geen verandering zijn, dan hoor ik dat graag, dan ga ik navraag doen.
Het kan zijn dat je de dubbele data pas met de eerstvolgende factuur periode krijgt/ziet dit gebeurt nooit of bijna nooit halverwege een lopende factuur periode.
Reputatie 1
Hallo Bart,

Inmiddels twee dagen verder en nog steeds geen oplossing.
Vind het vervelend dat ik zelf steeds aan moet geven dat het niet functioneert.
Ben zeer benieuwd hoe Telfort dit wil oplossen. Sinds mijn nieuwe abbonement in is gegaan werkt het niet meer.

Zu fijn zijn als het geregeld word,
Reputatie 8
Badge +11
Dus weer precies hetzelfde, dat is wel gek. 😞 Ik zie dat de actie nog steeds uitstaat bij de CombiVoordeeldesk. Dat is de afdeling die het moet oplossen. Ik hoop dat ze dat snel kunnen doen zodat jij voldoende data hebt voor jouw vakantie.
Reputatie 1
Beste Bart, maandag nacht kregen ik bericht dat het COMBIVOORDEEL weer aangezet zou worden binnen 24 uur. Helaas is dat niet het geval. Bij mijn vrouw wel maar bij mij niet. Volgende week ga ik op een home vakantie en heb ik de dubbele data wel nodig. Zou je dit kunnen oplossen?
Graag hoor ik van je.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. Waar het mis gaat durf ik zo ook niet te zeggen. Ik heb daarom contact gezocht met mijn collega van CombiVoordeel. Zij gaan verder uitzoeken waarom het nummer niet wil koppelen. Zij gaan er mee aan de slag. Ik verwacht dat je binnen een week een reactie krijgt in de vorm van een sms of mail dat het gelukt is.
Reputatie 1
Inmiddels ben ik afgemeld geweest en weer aangemeld. Mijn vrouw heeft dubbele data maar ik nog steeds niet.
Mis ik iets Bart of moet ik nog geduld hebben.
Reputatie 8
Badge +11
Dan ga ik dat voor je in orde maken jurjen. Zodra ik je weer aangemeld hebt, hoor je weer van mij. Dit zal denk ik maandag worden. Ik ga aan de slag.
Reputatie 1
Bart voer maar uit ik wacht af
Reputatie 8
Badge +11
@Bart - Telfort bedoelt dat hij dat voor je kan doen, maar dan wel met jouw toestemming. Je krijgt dan vrijwel zeker ook diverse meldingen op de telefoon(s) over af- en aanmelden. Wel zo handig dus als jullie van elkaar weten wat de ander doet.
Reputatie 1
Zou je mij anders kunnen bellen?
Reputatie 1
Graag bedoel je dat ik zowel mijn eigen als het nummer van mijn vrouw af moet melden? En hoe doe ik dat?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi jurjen, ik begrijp dat je geen CombiVoordeel meer hebt. Ik heb dan ook meteen voor je gekeken. Nu zie ik dat jouw nummer niet voldoet aan de eisen van CombiVoordeel. Ik zie CombiVoordeel nog wel tussen jouw producten staan van jouw mobiele abonnement. Maar je krijgt de dubbele date niet, dat is erg vreemd. Wat ik wil voorstellen is om CombiVoordeel even helemaal af te melden, dan kan ik deze over 48 uur weer aanmelden. Is dat een idee? Want er lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Excuses.

Reageer