beantwoord

Combivoordeel bij meerdere producten?

• 13 januari 2016
  • 9 reacties
  • 1319 keer bekeken

Sinds een aantal maanden heb ik op mijn internet, tv en bellen abonnement en mijn mobiele abonnement combivoordeel: hbo. Omdat mijn dochter ook een nieuw mobiel abonnement nodig had, heb ik ook voor haar een sim-only besteld, met het idee dat we daar ook combivoordeel op zouden krijgen.

Tot mijn verbazing krijg ik na bestellen een bericht dat combivoordeel niet mogelijk is: er is al een aanmelding actief. De service desk gebeld en ook daar geven ze aan dat er inderdaad geen extra voordeel te kiezen is. Op de combivoordeel pagina staat:

'Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen.'

Wat mij betreft misleidend: het maakt niet uit of ik 2 of 3 producten afneem, er is maar één set voordelen waaruit ik kan kiezen. Daarnaast is het blijkbaar ook zo dat je uit die set, maar één voordeel kunt kiezen (dus niet opname pakket bij het ene product en 5 euro korting op het andere).

Misschien kan iemand van Telfort bevestigen dat het afwijzen van mijn aanvraag voor combivoordeel op het nieuwe abonnement correct is?
icon

Beste antwoord door jimny 13 januari 2016, 14:49

Helaas is het zo dat je altijd maar voor een voordeel kunt kiezen helaas, met een uitzondering en dat je op alle mobiele abonnementen dubbele belminuten en data kunt krijgen

Op onderstaande link kun je alles over combivoordeel vinden

https://internetshop.telfort.nl/combivoordeel?cid=ps:s=google:c=br&gclid=Cj0KEQiAiNi0BRDaobaq3dKJhrwBEiQAyVThzW5qfDACFC8cCOT3LnmCIUYX0Q76FMnM_L6YEoawDEoaApEz8P8HAQ
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Helaas is het zo dat je altijd maar voor een voordeel kunt kiezen helaas, met een uitzondering en dat je op alle mobiele abonnementen dubbele belminuten en data kunt krijgen

Op onderstaande link kun je alles over combivoordeel vinden

https://internetshop.telfort.nl/combivoordeel?cid=ps:s=google:c=br&gclid=Cj0KEQiAiNi0BRDaobaq3dKJhrwBEiQAyVThzW5qfDACFC8cCOT3LnmCIUYX0Q76FMnM_L6YEoawDEoaApEz8P8HAQ
Bedankt voor je reactie. Maar wat zouden ze dan bedoelen met:

'Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen.'
Dit:

Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen.

Heb je Internet voor thuis + Mobiel? Kies uit:
2x zoveel minuten, MB’s en sms’jes, óf;
Telfort Veilig.

Heb je Internet & Interactieve TV + Mobiel (mét internetbundel)? Kies uit:
2x zoveel minuten, MB’s en sms’jes, óf;
HBO pakket, óf;
Opnemen pakket, óf;
Kidspakket, óf;
€5,- korting, óf;
Telfort Veilig.
Dus de 'meer' houdt op na 2 producten?
Dus de 'meer' houdt op na 2 producten?

Bij genoemde 2 Telfort producten uit 2 producten.
Bij itv en mobiel internet erbij keuze uit 6 producten.

Zo onduidelijk is dit toch niet?

Bij genoemde 2 Telfort producten uit 2 producten.
Bij itv en mobiel internet erbij keuze uit 6 producten.

Zo onduidelijk is dit toch niet?

Ik vermoed dat je bedoelt dat itv + mobiel + mobiel overeenkomt met 2 unieke producten (itv en mobiel), terwijl dit voor mij toch echt 3 producten zijn waarvoor ik betaal. Bij itv + mobiel heb ik gekozen voor HBO, nu er een 2e mobiel bijkomt kan ik niet nog een voordeel kiezen. Oftewel wel meer producten (volgens mijn definitie), niet meer voordeel.
Ik snap wat je bedoelt. Ligt een beetje aan je invalshoek.
Vermoed dat de gedachtegang is: je kiest voor een voordeel op een internet of itv product (in dit geval HBO), en dat blijft er 1.
Maar als je voor voordeel op je mobiel kiest en je meldt een 2e mobiel aan dan geldt dat voordeel ook voor die 2e mobiel.
Reputatie 1
Ik nam ook een tweede mobiel,en er werd mij direct verteld dat ik dubbele data en belminuten op beide telefoons kon krijgen.
Of 1 van de andere producten gratis.

Ik ging voor HBO. Dat scheelt weer 15 euro per maand.

Ik kon dus kiezen tussen 2 cadeau's ( op beide telefoons data en belminuten dubbel) of 1 cadeau.

Nou moet ik zeggen,dat ik het wel leuk vind van telfort om te mogen kiezen.:$
Ze zijn niet echt iets verplicht.

Anders had ik ook het pluspakket wel erbij willen hebben :8
Badge
Als je meer voordeel wilt stapelen met het combiverhaal moet je over naar KPN.

Zag bij een kameraad van me dat hij dubbelcombivoordeel daar had, 5 Eu korting per maand en dataverdubbelaar.

Betaald wel (flink) wat meer dan ik maandelijks, dus of het echt voordeel geeft...

Reageer